کاش جایه اینکه ترک کنین درک کنین!🥲🖤
️
5.0
غمگین خیانت نامردی خودکشی
خستم..🥀
نیست٬کسے حال مرا
ـבرڪ کنـב
کاش... یک نصـ؋ شبے🌓
روح من جسم مرا
ترڪ کنـב.....👨🏻🦯🙃️
5.0
غمگین تنهایی خسته زندگی خودکشی
گریهمیکند،فریادمیزند،دستهایشرازخمیمیکند،
قلبشتیرمیکشد،دلتنگیبهاوفشاراورده،
اماهمینکهحالشرامیپرسندمیگوید،
"منخیلیهمحالمخوبهفقطولمکنیدبرید؛"️
4.9
غمگین خسته خودکشی
سیاه بت میومد دوس دارم سیاه پوشت کنم💔🖤️
5.0
عاشقانه غمگین خودکشی
جــانـم را بـه او بــاخـتـم:):️
5.0
غمگین جدایی خسته دلتنگی خودکشی
اینکه صدای شکستن قلبتو بشنوی خیلی دردناکه 💔🙂️
4.9
غمگین تنهایی سکوت نامردی خودکشی
انچـہ از سر گذشت شـב سر گذشت 💤
حیـ؋ ب وقت گذشت اما گذشت 🖐🏼🚶🏼♂️
تا خواستیم یک בو روزے ـ؋ـک کنیم ...
بر בر خانـہ نوشتنـב:
ـבرگذشت🖤🥀️
5.0
غمگین تنهایی دروغ خسته خودکشی
بهم میگن شجاعم..
ولی من همونم جرعت درد کشیدن تیغ رو رگم رو ندارم 😊💔️
5.0
غمگین خسته خودکشی
و من یکی از همین روزها جهان را ترک خواهم کرد.. ️
5.0
غمگین دخترانه خسته زندگی خودکشی
رسد روزی ک خاک منزلگاهم باشد . . .️
5.0
غمگین خسته ادبی خودکشی
داشتم کتاب "اتاقی از آن خود" رو میخوندم، رسیدم به این تیکه اش، انگار دقیقا داشت منو توصیف میکرد:
«میدونی من خیلی با آدمها مهربونم، دیفالتم نسبت به همه مثبته، ولی وای به وقتی که حس کنم کسی داره ازم سواستفاده میکنه یا اون دوستی و رابطه یکطرفهست، دیگه خنثیترین میشم نسبت به اون آدم.
نه چیزی میگم نه کاری میکنم و این تووی خطِ رفتاریِ من بدترین مجازاتیه که میتونم برای یک نفر قائل بشم..!»️
4.9
عاشقانه غمگین لاشی خودکشی لاتی
من فرقی با ادم مرده ندارم
فقط بی هدف دارم زندگی میکنم:) ️
5.0
غمگین تنهایی خسته خودکشی
🧠 : تک تک کاراشو تلافی کن..
🫀: اگه دلش بشکنه چی ؟!(:
چقددد من ️
5.0
عاشقانه غمگین حقیقت سکوت خودکشی
می گویند:
یک شب ماهم میرویم بلکه آن شب این شب است🖤🌙️
4.9
تنهایی جدایی دلتنگی خودکشی
-میگنپلکتکهپریدعزیزتمیاد!
منتمومجونمبراتپرپرشدپستوکجایی؟:)️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه خودکشی
در حسرت دیدن چشمان تو اخر میمیرم ...️
5.0
غمگین خودکشی عشق یک طرفه
خيلى سادست؛ اگه طلا زنگ زد، طلا نبوده، اگه عشق تموم شد، عشق نبوده و اگه دوستا رفتن، هیچوقت دوست نبودن :))!️
5.0
عاشقانه غمگین کارما دلتنگی خودکشی
زندگیمون درد شده ارزومون مرگ شده
ولی بازم از غم میخندیم 🖤🖤️
5.0
우리의 삶은 고통스러워졌어 우리의 대가는 죽음
그래도 우리는 슬픔에 웃는다 🖤🖤
غمگین دخترانه سیگار سکوت خودکشی
منم ی روزی بی سروصدا این دنیا رو ترک میکنم!️
5.0
غمگین سکوت خودکشی
الان یجوری شده که حسرت #مرده هارا میخوریم!:)️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت دلتنگی خودکشی
کدوم زندگی؟:)
من زندگی ندارم:))
من اینجا توی تاریکی ام!
متوجهی؟
تو تاریکی ام.!!️
5.0
تنهایی خودکشی زندگی
ܭَߊܣܨ ܝ̇ߺܩیܥوܝ̇ߺܨ ܢ̣ܘ ܭܥوܩܢ ܥܝܥࡅ߳ߺߺܙ ܦ̇ܭܝ ܭܝ̇ߺی!️
5.0
غمگین تنهایی سکوت خسته خودکشی
توی زندگیم راحتم نذاشتین همیشع اذیتم میکردین حداقل بزارین زیرع خاک راحت بخوابم انقد روی این سنگ لعنتی نکوبین بزارین اینجا راحت باشم . . . . (:️
5.0
غمگین خسته خودکشی
من از مدرسه متنفرم!
از دوستام متنفرم!
و از این خانواده متنفرم. . .
از هر چیزی مربوط به
این زندگی مسخرم
تو میتونی منو بزنی پدر :)
میتونی سرم داد بزنی!
میتونی هرکاری ک
دوس داری بکنی!
چون راستش بخوای
ارزو می کنم کاش مرده بودم
دیگه هیچو حس نمی کردم!
میدونی قسمت جالبش کجاست؟
هیچی واسم مهم نیست :)️
4.9
غمگین تنهایی خانواده پدر خودکشی
خدایااااا
چرا باید همیشه سکوت کنم
میشه یه بارم داد بزنم
بگم خستم کردین
میخوام بمیرم ...ಥ_ಥ️
5.0
غمگین تنهایی خسته خودکشی خدا
این روزا انقد خستم ک میخام بخوابم دیگ بیدار نشم ¶•~️
5.0
غمگین عصبانی خسته خودکشی
گریه نمیکرد اما از صداش اشک میچکید🖤🖐
️
5.0
غمگین بهترین ها دلتنگی خودکشی
اخرین خندـہ خیݪے ۅقت پیش…...!!️
5.0
Son gülüş biraz önceydi...
غمگین تنهایی خسته خودکشی پسرانه