تورنومنت 6 جانبه برای قهرمانی لیگ برتر! 🔵🎙 بهاروند رئیس سازمان لیگ: «یکی از پیشنهادهایی که مطرح شد برگزاری تورنمنت ۶ جانبه بین ۶ تیم اول جدول لیگ برتر در کرمان است. در این باره گفتیم بعد از مشخص شدن تیم قهرمان آن تیم سال بعد به عنوان سهمیه دوم به پلی آف لیگ نخبگان برود و قهرمان فصل بعد به عنوان سهمیه اول راهی لیگ نخبگان شود.»️
ستارخان در خاطراتش می گوید: من هیچوقت گریه نکردم ، چون اگر گریه می کردم آذربایجان شکست می خورد و اگر آذربایجان شکست می خورد ایران شکست می خورد اما یک بار گریستم و آن زمانی بود که 9 ماه در محاصره بودیم بدون آب و بدون غذا از قرارگاه آمدم بیرون، مادری را دیدم با کودکی در بغل، کودک از فرط گرسنگی به سمت بوته علفی رفت و بدلیل ضعف شدید بوته را با خاک ریشه می خورد با خودم گفتم الان مادر کودک مرا ناسزا می دهد و می گوید :️
3.7
لعنت به ستارخان . اما مادر فرزند را در آغوش گرفت و گفت :اشکالی ندارد فرزندم خاک می خوریم اما خاک نمی دهیم .آنجا بود که اشک از چشمانم سرازیر شد