‹ قوی باش ، چون خدا فقط کسی رو به لبه پرتگاه میرسونه که ؛ قدرت پرواز رو داشته باشه ... ›
️‹ تمام غیرممکن ها میتونه به دست تو ممکن بشه ، اگه اول تو ذهنت بهش رسیده باشي! ›
️❲اُمید نوری است هر چند کم سو اما برقش به چشم می آید ..🌿✨❳
️جای دارو دکترم « سفر » تجویز کرد
گفت گاهی دل بریدن رو به راهت میکند ...
قبل از انکه دل برنجانی کلامت را بسنج تیر رفته بر نمیگردد به اغوش کمان🧿📿
️شاخ ای ک ریشه اش را نپسندد،و میوه ای ک شاخ اش را دوست نداشته باشد ؛قبل از رسیدن میپوسد
️Kökünü beyenmeyen dal, ve dalını beğenmeyen meyve ,olmadan çürür👌
تا لحظه مرگت،از همه چیزایی که باهاشون پیوندِ قلبی بستی مسئولی
️Ölene kadar sorumlusun,gönül bağı kurduğun her şeyden💞🦋
عاشق شوید! نه بخاطر لذت بوسه و همآغوشی. بخاطر تمرکز ذهن روی یک نفر. وفاداری لذت دارد …
️عشق واقعی ربطی به حافظه نداره. قلب یادت میاره …
️ما از آن ها که تسلایشان میدادیم
غمگین تر بودیم...
عجیب این است که اشکها از آب هستند
اما نشان دهنده آتش سوزی درونند ..
أَلغَریب أن یکون الدمْع ماءا
لکِنّه یدل علی حَریق فِی الدّاخِلْ!
بازماندگان عشق
تفاوت چندانی با بازماندگان جنگ ندارند!
#بشیرالمشری
️
كه اين زيستن،
بی تو مرا نيستن است ...♡
#درفراقت «محزون ترینم»
#ودر«قرارت مسرورترین...
یڪ،نفࢪحسࢪتݪبخنـدطُࢪامےباࢪد...!🙂✨🖤
️تڪ...! تڪ...! اشڪاماسیـدمیشہࢪوےقݪبـتیہࢪوز💜✨
️مـافࢪاموشمیشیـم... مثݪھمہےزمستـوناےڪہبࢪفنبـاࢪیـد🙃💔
️به هرکس می نگرم در شکایت است در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست ؟!
️بغض کردی اما لبخند زدی شاید این تلخ ترین اتفاق دنیاست...
️نگران حرف مردم نباش
خدا پرونده ای را که مردم مینویسند
نمیخواند...
️
من لذتهای ساده را ستایش میکنم
آنها آخرین پناهگاه آدمهای پیچیدهاند...
پرسید خود را چگونه ساختی؟
گفت:《زخم بر زخم》
-محمود درویش
️مرا ببخش
که با دوری ات،
زنده ام هنوز ...
- اﻧﻗَﺩࢪ ﻧﮔࢪﺩ ﺩﻧﺑالِ اﻭنے ﻛِہ اﺯ ﻗَﺻﺩ ﮔﻣِﺗ ﻛࢪدِ؏..!'•ᤩ😹➰
☘
روزهای سخت قیمت آدمای دورتو معلوم میکنه! 🔥☝️
در امتداد کوچه پس کوچه های زندگی نوای اُمیدی است که مرا میخواند . .🌱🕊
- شایلین م
نگاه دار دلی را،
که بُردهای به نگاهی …
به هرکس مینگرم در شکایت است : در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست ؟!
️