حتی شبیه اسم تو را هم که می بَرند...
با هر اشاره... بند دلم پاره می شود دلبر.
تمام هستی
در رقص اند
بجز انسان!.....
[خیام]
انسان دوستانش را
سخت تر از دشمنانش میبخشد!:)🍃
من به موسیقی ایمان دارم، همونطوری که آدمها افسانهها رو باور دارن.
️I believe in music, the way that some people believe in fairy tales :)
عاشق بیزبانها باش
شیرین زبانی پر از مکر است :)
در انتظار توام
در چنان هوایی بیا
که گریز از تو ممکن نباشد ...
🗯 شمس لنگرودی
توبرومصلحتِخویشاندیش..🌘️
چه ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم؛
مگر دشمن کند این ها که من با جان خود کردم
اشک هایم را مینوشید و بعد مَست میشد
و او مرا اینگونه عابد بود ...
فقط اون چشای لعنتیت
که تـو یه لحظه قلبـمو با خودش برد❤️️
☘
زندگی دیکته میگفت؛
مَنَم غلَت پُشطِ غَلَت 🖇🌿⚡
شهر از صدا پر است
ولی از سخن تهی...!!
👤 نادر نادر پور
️وَر هیچ نباشد
چو تُو هستی هَمه هست...!!
👤 سعدی
️- چند وقت يه بار با يه كتاب به موبايلت خيانت کن! -
️ذهني که با تجربه هاي جدید شکل میگیرد
هرگز نمیتواند به ابعاد قبلي اش بازگردد.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions.
که پروردگارت هیچگاه تو را رها نکرده
هروقت فکر کردی خیلی تنهایی
یادت باشه اون همیشه مراقبته :)
« مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ »
از نظر روانشاسی
فقط کسی که دوسش داری میتونه قلبتو بشکنه..!
بقیه فقط عصبی میکنن!
هر چه کویت دورتر، دل تنگ تر، مشتاق تر ...
️تو با اغیار خوش بنشین
که من بار سفر بستم
مثل یک معجزه
علت ایمان منی
همه هان و بله هستند و شما جان منی...
❲عقل بیهوده سَرِ طرح معما دارد
بازیَ عشق مگر شاید و اما دارد؟💛🍋❳