گاه تنها میشوم تنهاتر از همه
گوشه ای میشینم و حسرت ها را مرور میکنم
نمیدانم کدام خواهش ها را نشنیدم
و به کدام تنهایی خندیدم که تنهاترینم…
دلمان روشن است
به اتفاق های خوب در راه مانده...'🤍🌸'
راهِ مرا اشاره شو ای همه آرزوی من نازترین خلقه جهان نشسته رو به روی من
جانه مرا بهانه شو مستیه عاشقانه شو جان منو نگار من در دله من ترانه شو
آهسته و بی صدا ... می نگرم و گوش می سپارم ؛ به دروغ های زیبا و حقیقت های تلخ..!
️با سیگارم سوزندم نوکِ این زبونمو به هیشکی جز تو نگم دوست دارم !!✋🏻
️_باران که میبارد، دلت را محکم بچسب.. زیر باران دل به اشاره ای می رود
️آدمای صاف و ساده احمق نیستند ، اونا فقط
فکر میکنند که همه آدما خوش قلبن .
𝘚𝘪𝘮𝘱𝘭𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥-𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥
بی تو بی فایده و بی هیجان است جهان مثل یک پنجره که منظره اش دیوار است...!!:
️بعضیا جنبه ارتفاع رو ندارن،
انقد بالا نبریمشون...
قبل اینڪه دوستش داشته باشے، یاد بگیر ڪه بهش احترام بزاری ... 🙂❤🔐
.
Beғore yoυ love нer, leαrɴ тo reѕpecт нer - 😍
.
گر پرسیدند ز حال ما ؛ بگو درد به مویرگ هایشان رسیده بود ، اما هنوز هم تحمل میکردند.
️دلبر؟
آن چنان جایگرفتی
تو به چشم و دلمن
که به خوبان دوعالم
نظری نیست مرا
یا ایها الناس کارما را جدی بگیرید چرا که کارما از رگ گردن به شما نزدیک تر است؛
️یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر، یارِ فَراموشکارِ مَن..️
بحث ذاتہ، قیافہ رو کہ سـگم داره!
️شــرحی ز حال و حالــــی ز شـــرح نیــست:]
️کینه ها را بگذاریم کنار ...
روزی دلمان برای هم تنگ خواهد شد
🙏🖤
🖇 - زلف او برباد و من بر باد تر از آن 🖤 🦋
️
بهار نزدیک است
و اما دل من
بی طُ خزان است 🍂
منتظرم
شبیه یک آهنگِ غمگین قدیمی
در آرشیو رادیو…
زنگ بزن
بگو که میخواهی مرا بشنوی
آزاد نوروزی
بخاطر اينكه كسى رو پيدا كنى خودتو گم نكن ... 🙃🖇
️
🇺🇿: sᴏᴢ ᴋɪᴍᴅɪʀɴɪ ᴛᴏᴘɪsʜ ᴜᴄʜᴜɴ ʏᴏ'ǫᴏʟᴍᴀʏsɪᴢ
تعطیل است مثل جمعه ها تمام حوصله من....!
️لعنت به تنهایی که کوه را !
رود می کند….
خدایا شکرت
برای همه چیزایی که گرفتی و بهترشو دادی..! :)
مامانم میگه :
یه آدم وقتی دل و دماغ هیچ کاری و نداشته باشه پیر شده دیگه، چقد خیلیامونو میگه .
"یه جمله واسه خودِ چند سال بعدت:
«دارم سخت تلاش میکنم تا تو خوشحال باشی..!»🤍"
تو به آمار زمین مشکوکی
من به دِلهایِ زمین مشکوکم
• سهراب سپهری