رنج درونی: چرا در سکوت میشکنیم؟:
این جمله به زیبایی تضاد درونی انسان را در مواجهه با رنجی که از عمق جان میآید و میل به سکوت در برابر آن نشان میدهد. روانشناسان اغلب بر اهمیت ابراز احساسات برای پردازش هیجانی تاکید دارند؛ زیرا سرکوب درد، گرچه در ظاهر راهی برای مقاومت به نظر میرسد، میتواند به مرور زمان بار سنگینتری بر روح و روان وارد کند.
راهکار:
پردازش سالم احساسات، بهویژه دردهای درونی، برای حفظ سلامت روان حیاتی است. تلاش کنید با یک دوست مورد اعتماد یا مشاور صحبت کنید یا حتی با نوشتن، به احساسات خود فضا دهید. این کار به شما کمک میکند تا بار سنگین سکوت را کاهش دهید و با خود مهربانتر باشید.