جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو
امیدوارم تمام انسان های
ایران زمین سالی پر از عشق
و شادی و ازادی والبته رسیدن
به تمام آرزو ها و خواسته ها
را تجربه کنند.
امیدوارم سال پیش رو درکنار
بدی ها خوبی هایی نیز داشته باشد.
زیرا بدی هاست که به ما ثابت میکنند
قدر خوبی هارا بدانیم. 🌷🤍️
2.2
فلسفی مناسبتی حقیقت زندگی عید
ب‍‌‌ع‍‌د رف‍‌‌ت‍‌ن‍‌‌ت س‍‌ی‍‌‌گ‍‌‌ار و ت‍‌‌ی‍‌‌غ ج‍‌‌ات‍‌و گ‍‌‌رف‍‌‌ت‍‌‌ن🚶🏿‍♂️
5.0
عاشقانه شاخ دلتنگی لاتی
اونجا که حسین منزوی میگه:

نزنم نمک به زخمی که همیشگی‌ست باری
که نه خسته‌ ی نخستین نه خراب آخرینم️
5.0
غمگین شعر خسته
من عاشقت نیستم ولی وقتی هر وقت بهت فکر میکنم قهوم سرد میشه...️
4.9
I don't love you, but every time I think about you, my coffee gets cold
عاشقانه آرامش دوستت دارم
‏گفت: باورت میشه؟
همه ی تلاش های این مدتم فقط برای برداشتن آوار بوده، من هیچی نساختم.
گفتم: بعضی وقتا دووم آوردن و بلند شدن خیلی قدرت بیشتری نسبت به ساختن میخواد.️
2.6
غمگین تیکه دار حقیقت خسته زندگی
معلم پای تخته نوشت کوه را تعریف کنید
همه یه چیزی گفتن ولی من فقط یه جمله گفتم
پدرم...🤍💙🧡️
5.0
بهترین ها مهربانی پدر
•در انتهای تموم نا امیدی هام،
به نقطه نوری رسیدم
که وقتی واردش شدم،
خدا اونجا بود!
در نهایت تموم محبتایی که خواستم؛
فقط محبت خدا بود.
میدونم آسونی و دلخوشی زود گذره.
میدونم این دنیا، دنیای مطلق ها نیست.
میدونم تنها خداست که اول و اخر از اوست،
اما راستش گاهی غافل میشم خوب چه میشه کرد؟
انسانم و انسان؛
چقدر فراموش کاره، آه از این غفلت و فراموشی. ..️
4.8
من خدارو تو اوج نا امیدی خودم دیدم
و این روز ها هربار که ناراحت و غمگین میشم
، به سمتش میدوم و از اون
.بی نیازی میخوام
،اون میتونه، اون قادر مطلقه
، اون تنهام نمیزاره. عشق خدا
خالصه و اون مطلقا خوبه و
من از اعماق وجودم باورش دارم
خدایا شکرت که تو خدای منی.
موفقیت فلسفی زندگی آرامش
اگه یه روز تو یه اتاق قرمز و بی در و پنجره
بیدار شدی اصلا نترس !
تو تو قلب منی :)))
4.9
어느 날 문도 없고 창문도 없는 빨간 방에서 깨어난다면 전혀 두려워하지 마세요! 당신은 내 마음에 :)))
عاشقانه دوستت دارم همسر آرامش
ܠܫࡅ߭ࡅ߳ߺߺܙ ܢ̣ܘ ܥ‌‌ࡅ߭ࡅ࡙ߊ‌ࡅ࡙ܨ ܭܘ ܢ̣ܝ‌ߊ‌ܨ ܫܝ̇‌ࡅ࡙ܝ̇‌ ܢܚ݅ܥ‌‌ࡅ߭!!
ࡅ࡙ߊ ܢ̣ߊ‌ࡅ࡙ܥ‌‌ ܥ‌‌ࡐ‌ܝ‌ ܢ̣ߊ‌ܢܚ݅ࡅ࡙ـ
ࡅ࡙ߊ ࡅ߳ࡐ‌ܨ ܭَࡐ‌ܝ‌ ܢ̣ߊ‌ܢܚ݅ࡅ࡙ـ️
5.0
غمگین خسته نامردی
میشود بدون توهم خوب بود،
میشود دل کند از تو،
میشود خاطرات را به دست باد داد،
میشود دیگر برای آن چشم ها نمرد،
میشود خوشحال بود،بازهم خندید،
میشود شبهای دلتنگی را سر کرد،
میشود تنهایی هم زیر باران قدم زد،
ولی
دوباره عاشق شدن،نمیشود که نمیشود.️
4.7
عاشقانه غمگین قهر خاطره حقیقت

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (9108) 9109 بعدی (9110) 11382