جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو
چارلی چاپلین میگفت :
اشتباهم این بود هرجا رنجیدم، خندیدم
فکر کردند درد ندارم ضربه هارا محکم تر زدند ️
4.6
چارلی چاپلین میگفت :
اشتباهم این بود هرجا رنجیدم، خندیدم
فکر کردند درد ندارم ضربه هارا محکم تر زدند
روانشناسی فلسفی واکنش به رنج پنهان کردن احساسات نقل قول چارلی چاپلین آسیب پذیری عاطفی
ماهیِ مُردِه رو حَتّی دَریا هَم نِمیتونهِ زِندهِ کُنهِ...️
3.2
غمگین حقیقت
سلام چشم قشنگ من
خسته نباشی دورسرت بگردم
میدونستی از صبح که بیدارمیشم
اولین چیزی که دلم میخواد تویی؟
آخه تو جزئی از وجودمی
آخه تا بیدار میشم دلم واسه
چشمای قشنگت تنگ میشه
آخه تو همه‌ی دنیایِ منی ، داروندار منی
مواظب خودت باشیا تو مهم‌ترین
و با ارزش‌ترین داراییِ منی خب؟!👫🏻♥️
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر
میدونی چیه؟ اتفاقا قهر کردن مال اون‌هاست که همدیگه رو دوست دارن، اون‌هایی که همدیگه رو دوست ندارن یا اصلا حسی بهم ندارن راحت نسبت بهم بی‌تفاوت میشن اما قهر کردن یعنی بیا از دلم دربیار، یعنی چون من دوست دارم نمیخوام ازت دلخور بمونم، باور کن خیلی وقت‌ها منی که قهرم بیشتر از تو دلم میخواد آشتی باشیم، فقط منتظرم تو بیای پا پیش بذاری که بشینم قصه دلخوریم رو برات باز کنم، آخه من حتی قبل از اینکه بگی ببخشید توی دلم بخشیدمت.️
4.7
عاشقانه روانشناسی روابط عاطفی حل اختلاف دلبستگی روانشناسی رابطه
آرزو ها هیچوقت بدون تاوان برآورده نمیشن..!️
2.2
غمگین حقیقت

من یه روانی دیوانه نیستم . من یه باهوش فوق‌العاده ی جامع ستیز ام که چون نمی تونید در کم کنید به من اسم روانی می دید

4.8
فلسفی
ویولن ها مینوازند و فرشته ها گریه میکنند....️
2.0
غمگین زندگی

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (468) 469 بعدی (470) 11385