جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو
گرچه پیر است این تنم ، دل نوجوانی میکند
در خیال خام خود هی نغمه خوانی میکند!

#شهریار
2.0
شعر زندگی خسته
آنگـاه کـه اِنسانـ ها مُتَـوَجه شَوَنـد کِه دَر چِـه موقعیتی وَ دَر کُجـا قَرار دارَنَـد یَقیناً دیوانـه خواهنـد شُـد...🚬🖤️
1.8
فلسفی حقیقت زندگی
بدترین قسمت‌ قوی بودن اینھ کہ ، هیچکس نمیفهمہ تو جدی‌ جدی داری درد میکشی !️
2.1
غمگین حقیقت سکوت
سه تابچه توخونه بودن..!!
اولي عشق نام داشت..
دومي محبت نام داشت..
وسومي دوستت دارم بود..
.
يک روزپدرشان عشق ومحبت رابه بازاربرد..
حالابگوکي خونه مونده؟ 🌸✨
Tarfand️
1.4
عاشقانه دوستت دارم
متاسفانه دیگه کسی بهم وایب امن بودن نمیده به همه آدما شک دارم️
2.7
غمگین حقیقت
‍       ‍ شِکوہ دارم از کسی که با دلـم یاری نکرد
      دل به او بخـشیدم و هـرگز  وفـاداری نکـرد

💲 پروانه حسینی💲️
2.7
غمگین بی تفاوت
آدم ها به ندرت متوجه می‌شوند که همیشه با لب 🌻هایشان دروغ و با چشمانشان راست می‌گویند.

.
.
°طاهره مافی,کتاب ویرانم کن.
💖🌺️
1.3
تیکه دار سکوت
تویی‌که‌نَنِه‌بابات‌هَنولُقمه‌میدَن‌دَستِت
جِلومایی‌که‌اَبَچِگی‌روپای‌خودِمون‌وایسادیم
شاخ‌نَشو! 🚷
3.4
تیکه دار لاتی
می‌بردم دلیل بردم تو بودی!
شبی که غصه میخوردم تو بودی!
شروع اصلی جمله ام تو بودی!
پشت این آدم محکم تو بودی!
لطفا نرو...
فقط تو بلدی منو ما دوتا بلدیم همو...
با اینکه میدونم رفتنو بلدی نرو...
آروم بگیر انقدر عصبی نشو...
تا با منی احساس خطری نکن...
ما با همیم احساس خطری نکن... ️
1.6
غمگین عاشقانه عصبی شدن در رابطه درخواست ماندن از معشوق حس امنیت با یک نفر ترس از تنها ماندن

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (387) 388 بعدی (389) 11379