جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو
می‌گن زندگی زیباست، ولی انگار زیبایی‌اش رو فقط از پشتِ درهای بسته می‌شه دید. برای من فقط یه خاموشی بلنده.️
-
غمگین فلسفی زندگی ادبی
.
زمان ارزش آدما رو مشخص میکنه..👌🏿🖤️
1.0
غمگین خسته
🧐پانداها جای خاصی برای خوابیدن ندارند نه تخت و نه لانه. بنابراین، آنها در لحظه خستگی همان جایی که بودند به خواب می‌روند. و اگر در لحظه بالا رفتن از درخت، خواب بر آنها غلبه کرده باشد، همانجا شروع به خوابیدن میکنند!🐼🪞🍻
پانداها اعلام حضور کنن!!😂😂↝«صرفا جهت شوخـی»️
-
طنز خوابیدن پانداها پانداهای بامزه پانداها کجا میخوابند شوخی با پاندا

مشترک گرامی میزان عشقِ ذخیره‌ شده شما در قلب بنده با شروع پاییز به مرز بحرانی رسیده است. لطفاً برای جلوگیری از خاموشی دل و تمدید بی‌پایانِ این دلبستگی این پیام را ارسال نمایید "با تو، پاییز هم بهارِ من است."🥺🤍️
1.0
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
عاشقانه پاییز عشق و پاییز اعلام عشق در پاییز جملات عاشقانه پاییز پیام عاشقانه پاییزی
جان من بودی و حالا جان فدایش میکنی
جان من راستش بگو جانم صدایش میکنی🥹😞️
-
غمگین حقیقت
من از نظر اکثر مردم – غیرحرفه ای ، غیر عادی ، یا یک فرد ناخوشایند – کسی هستم که هیچ موقعیتی در جامعه ندارد و هرگز نخواهد داشت. به طور خلاصه ، کمترین کمترین. خوب ، پس – حتی اگر این کاملاً درست باشد ، پس باید روزی بخواهم با کار خود نشان دهم که چنین عجیب و غریب ، چنین کسی در درون خود ندارم.

-ونسان ونگوگ


پ.ن: چقد منهه😭😭️
1.0
غمگین تنهایی احساس بی‌ارزشی عجیب و غریب بودن احساس کمترین بودن ونسان ونگوگ نقل قول
روز چهلم
آدم ها می‌آیند و می‌روند، اما نمی شود
تو آنی باشی که می ماند؟️
1.0
𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐, 𝒃𝒖𝒕 𝒄𝒂𝒏'𝒕
𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒚𝒔?
غمگین جدایی دلتنگی ماندن تو رفتگان روز چهلم

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (11286) 11287 بعدی (11288) 11340