اگه عاشقتم ی قول بود؛
صادقانه بگو،می شکستیش؟!
If “I love you” was a promise
?Would you break it, if you’re honest
هر کی میخواد بمیره عاشق شه...:)
️باید بتونی چیزای کم و متوسطو قبول نکنی
تا بهترینا به سراغت بیان...:)
می گفت : نمیزارم یه لحظه احساس تنهایی کنی..!
خواستم بگم قشنگ گفتی...
ولی فقط گفتی :)
🥀💔
گاهـے یه جور میشکننت که وقتے تیکه هاتو
به هم میچسبونے یه آدم دیگه میشے
صبر بود رنج بود یک بی گناه محکوم بود...
️این قآنونِ زندگی مــَــنه
بـودے ، نــوش
نـَبودی ، فــَــرآموش .. ☣☠
وقتی یه نفر نبودش طولانی بشه حتی اگه عاشقش باشی و تمام اون مدت به پاش بمونی روزی که بیا بخوادت ؛تو نمیخوایش میدونی چرا؟ چون به نبودش عادت میکنی،به یه جایی میرسی که دیگه واقعا خودش و دوست نداری ،غم نبودش و دوست داری
️خیلی نامردیه که حرفای خوبتو یادشون میره
حرفای بدتو به دل میگیرن...!
بعضی وقتا به خودت افتخار کن
که این همه تحمل داشتی ...
هنوز صدات تو گوشمه دوست دارمایی که میگفتی همه و همه مثل خنجر تو قلبم فرو میشه و تو بیشتر لاشی بازی میکنی😹💔🙊
️بال و پر دادن زیاد به آدمها
توهم پرواز میدهد...
عجب بیهوده تکراریست دنیا؛
️که متر رو گرفتیم دور باسن و سینه دخترا !
نه دور دلـشـون !!!️
گویند که چون میگذرد؛ هیچ غمی نیست!
اما به والله، همین درد کمی نیست....
یه روز دلم منو کشید کنار و گفت :
آفرین
باریکلا
یارو همین بود که به خاطرش دهن ما رو صاف کردی :) 💔
*آدم ها چه موجودات دلگیری هستند
وقتی سوزن شان را نخ می کنی، برایت دروغ می بافند !^^
***
مثلِ اشک افتادی دیگه از دوتا چشام..!
⊰❥「
☘
you fell down from my eyes
LIKE TEARS
رو پاکت سیگار بنویسید دوست دارم ، همه ترکش میکنن :)
️♡ ♡ بترسیم
ازـבاـבگاهیکه...
قاضیآن
شاهـבباشـב ♡ ◉━━━━━━─────── ↻ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ⇆
من بلد نیستم از ادما متنفر بشم...
فقط یه روز صبح که از خواب بیدار میشم
اون ادم دیگه هیچ اهمیتی برام نداره:)
با خدا گفتم🤲🏻
تو که میدونستی میزاره میره🏃♂️...
پس چرا گذاشتی بیاد تو زندگیم😟
خدا گفت: ....
انجور که اون میگفت،عاشقتم
منم باورم شد😔
همه چیز میگذرد
اما ، همه چیز فراموش نمی شود ...
رسیدم آخر خط ، کجایی با معرفت؟ 🖤🖐️
️هنو بغض تو گلو منه .....!
چ زشت ,,,,, :)
خودمونیم ها
از ماست ک بر ماست
حواستون باشه
میگه همیشه باهام بوده،پس چرا من ندیدمش؟!
️