از رفیقان گله ای نیست...
گَر هست؛ دگر حوصله ای نیست:)💔
آقای قاضی!
اون چیزی که آدما رو میکشه
سیانور نیست نامردی آدماس:(
چمدان دست گرفتم که بگویی نروم
تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟
نمک خوردی ؟ نوش جونت
نمکدون شکستی ؟ دمت گرم
دیگه بقیشو رو زخممون نپاش دستت طلا !
من واسه داشتنت خودمو از دست دادم :)
️با بعضی دوستا وقتی دعوا می کنی
تازه می فهمی چقدر دشمن بودن!
تنها مدارا میکنیم،دنیا عجب جایی شده...
️دلشوره ما بود دل آرام جهان شد...:)
️حَوْلَ وَ لَاقُوَّةَ إِلّا ، بِالله که دلم شکست 🖤🖐️
️نگران رفتن ها نباشید زمین گرده..!🌏✨
️ᴅᴏɴᴛ ᴡᴏʀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴛʜᴇ
𝗘𝗔𝗥𝗧𝗛 𝗜𝗦 𝗥𝗢𝗨𝗡𝗗! ↺
وقتی دلم برای کسی تنگ میشه
سعی میکنم به کارایی که میکرد و ناراحت میشدم
فک کنم دلتنگیم رفع میشه !
تو هدفِ با ارزشی واسه جنگیدن نیستی ...️
همه نمکدون به دست منتظرن ...️
_ بهم گفت رفیقات ارزش ندارن
+ گفتم نمیفروشمشون
_ گفت فروختنت ... :/
عجب معمار هایی هستیم....
بعد از ویران کردن یکدیگر می گوییم ما برای هم ساخته نشدایم!
هنوز روی خاکیمو یادمان نمیکنند...
وای به روزی که خاکمان کنند!:)...
معنی احمق:
حقیقتو میدونه و میبینه اما هنوزم دروغها رو باور میکنه.
definition of stupid:
knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
چرا دم خونمون شلوغه چرا جمعا همه؟
مهمونی گرفتی مامان مگه عروسیه منه؟
مامان دوماد شدما ، ولی با لباس سفید
فقط نمیدونم کی رو عکسم روبان مشکی کشید
¸„.-•~¹°”ˆ˜¨گور بابای اونایـےکه
وقتـے خوشن “میس کالشونیم”
وقتـے تنها میشن
رـفیق فابشونیم ! ☠♾
ما از حریفامون نباختیـم،
یارامون گُل بِه خُـودی زدن😏
در آخر؛قول ها کلمه ای بیش نیستند...
️حاضرم هر کاری بکنم تا برگردم به
روزایی که نمیشناختمت :)
پس چرا سنگ زدی،برکهی آرامم را؟
️
از درد دلامون یه اسلحه بسازه و به خودمون شلیک کنه..️