ولی رفیقامون تا وقتی رفیقاشون نیستن رفیقامونن :)
️
من از پروانه ها بودم ولی... بالی نموند از من 🪐🦋
𝕀 𝕎𝕒𝕤 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕓𝕦𝕥𝕥𝕖𝕣𝕗𝕝𝕚𝕖𝕤, 𝕓𝕦𝕥 𝕟𝕠𝕥 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕒𝕟𝕪 𝕨𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕠𝕗 𝕞𝕖...:)
️
دوستی همچون سروی سرسبز
چارفصلش همه آراستگی ست
من چه میدانستم دلِ هر کس دل نیست.
️
برو لب دریا پرواز کوسه هارو تماشا کن️
خودتو پیدا کنی خیلیارو گم میکنی این شروعِ یہ مسیر طولانیہ کہ تهش قشنگہ -! 🤍🩹
دختر یخی 🤍❄️
ᵢf yₒᵤ fᵢₙd yₒᵤᵣₛₑₗf, yₒᵤ wᵢₗₗ ₗₒₛₑ ₐ ₗₒₜ ₐₙd ₜₕᵢₛ ᵢₛ ₜₕₑ bₑgᵢₙₙᵢₙg ₒf ₐ ₗₒₙg ⱼₒᵤᵣₙₑy ₜₕₐₜ ᵢₛ bₑₐᵤₜᵢfᵤₗ!🤍
دختر یخی🤍❄️
🖤
➖🤍⃟دلتو دریا نڪن میشاشن توش !
«🦋» قلبآبےیخے
🖤
Ꭰᕝᔈᕪᐪᐤ Ꭰᣔᣴᶣᣜ ᣕᣚᣕ Ꮇᐠᣵᑋᣔᣵᑋᣕ ᐪᓑᣵᑋ !
در دیاری ک برادر ب برادر نکند رحم........
غریبه برادر شدنی(((نیست...))
این نیز بگذرد...!
عمر که گذشت
شادیمان که گذشت
لبخندهای که گذشت
دلی های که شکست و گذشت
این نیز زخمی بماند...
باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه..
خانه ات کو؟ خانه ام کو؟
ان دل دیوانه ات کو؟
فصل خوبی سادگی کو خسته از مکر زمانه...
یادت اید روز باران.....
غافل از حتی رفاقت
گردش یک روز دیرین
هماله ای از عشق و نفرت پس چه شد!
اشک های طبق عادت دیگر کجا رف؟.......
قطر های بی طراوت خاطرات خوب و شیرین...
روی دوش ادمیت....
باز باران میخورد بر بام خانه....
بی ترانه.....
بی هوای عاشقانه
بی تو ای عارفانه در صکوت ظالمانه
دیشب شنیدم صدام زدی پریدم
قاطی میکنم این صداها رو جدیدا...
اونجایی که میتونه یه روز ازت بیخبر باشه، یه عمرم میتونه
پس دکمشو بزن بره :)
منو از چی میترسونی؟
من آدماییو گذاشتم کنار که تیکه های از قلبم بودن
لیلی که شدی حرف مرا میفهمی...
مجنون تمام قصه ها نامردند!🌚🖤
و با دست دیگر کلاه بر سرم مى گذارند
انتظار زیادیست که بخواهم نوازشم کنند…!️
مچاله كنید :)️
اینجا زمینه مراقب خودت باش️
گفتم مرا یادت نبر گفتا تو در یادی مگر ….
️جداییمون تقصیره تو بود ️
گاهی لب های خندان
بیشتر از چشم های گریان درد می کشند
خیلیا تو کف ما خودشون رو شستن!
!♡
" 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘷𝘢𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮𝘴𝘦𝘭𝘷𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳
چیزی که باعث عذابت میشه حرفها نیستن آدمهایی هستن که اون حرفها رو میزنن!
دشمنی که اقرار میکنه ازت متنفره
شرف داره به دوستی که پنهانی مسخرهات میکنه :)
از رفیقان گله ای نیست...
گَر هست؛ دگر حوصله ای نیست:)💔