≛ زخم دلتو به كسى نگو ، اين روزا همه بانمک شدن ꔷ͜ꔷ
تو روابط با آدما،
هرچیزی رو میشه درست کرد الّا بی چشم و رویی ! /:
بعضیام ادعای وفای سگ دارن
ولی روباه صفتن :)
گاهی اوقات: اشتباهات زیاد: خیلی بهمون کمک میکنه: که ببینیم ،که پشتمون واساده:و کی پشتمونو خالی کرده:🌴🧡
️بساط هوس بازی هاتونو کنار آدمای ساده پهن نکنید. انصاف نیست =)
️فقط واکنش نشون نمیدم،وگرنه همه چیز به گوشم میرسه....!
️اولین نفری که میاد واسه دلداریت اولین نفریه که از شکستت لذت برده :)
️رفتی با همونایی ک واس داشتنت #قیدشونو زدم .🚶🏻♂🔖✨
️اگ با شارژ زنده میمودنم مطمعنا تا وقت نیازشون شارژم نمیکردن:)
️غمناک ترین لحظات زندگی رو از کسی دریافت میکنی
که شیرین ترین لحظات رو باش تجربه کردی
شعوري كه استامينوفن واسه تسكين دردای آدم داره، خيلی از آدما ندارن ...²⁴))
☘
به بعضیا اونقد بها میدی ک
ی روزی دیگه خودتم نمی تونی بخریش :-\
☘
تاوان یه اشتباهاتی، از چشم افتادنه!
ولی هرچی ادم هفت خط میشناسیم
معتقدن زیادی مهربونن :)
بیمنفعت که بشی مردم بیمعرفت میشن
گرفتاری بهونست :)
قبل از اینکه حرفیو به کسی بزنی به خودت بزن اگه دردت اومد لال شو :)
️خیلیا یجوری عوض میشن که واسه شناختنشون
باید اثر انگشتشونو چک کنیم :)
شما وقتی یکیو از ته میشکونین
دقیقا همون موقعش اخرین تیکه ی انسان بودنتونو شکوندین!
ترس تو رو شجاع میکنه،
دلشکستگی از تو یه آدم عاقلتر میسازه :)
️
Fear makes you brave,
Heartbreak makes you wiser.
شاخه ت رو میشکنن و به نداشتن سایه متهمت میکنن...
️💛⃤ Dalını kırıp gölgen yok diye suçlarlarmış seni ...
افتادم زمین گفتم رفیق دستمو بگیر یادم نبود مار دست نداره (:
️کسایی که چهارچشمی منتظر پژمرده شدنت هستن، دشمنایی هستن که فکر میکنی دوستاتن
️Solmanı dört gözle bekleyenlerin, senin dost sandığın düşmanların dır💯‼️
بازی دادن آدما یه ضعفه
به عقده هامون افتخار نکنیم...!
Playing with others is a weakness
Lets not be proud of our knots...!
یه روز از دست بهترین دوستت
تو بغل دشمنت گریه میکنی🙃
درس امروز :
دوست تنها دشمنیه که با پنبه سر می بُره😒