بهش گفتم یہ روز از دست بهترین دوستات تو بغل دشمنت گریہ میکنی ! :)
️داستایفسکی ️
چهرهی واقعی آدما رو برملا میکنه .️
𝗜𝘁 𝘀𝗵𝗼𝘄𝘀 𝘄𝗵𝗼 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗿𝗲.
اعتماد کردنِ دوباره نه!️
𝘁𝗿𝘂𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻 𝗻𝗼𝘁
من مست و خراب توام و تاب ندارم
چشمم به در و در غم تو خواب ندارم
لطفی بنما حال دلم خوب بفرما
بعد از تو دگر یک شبه من تاب ندارم 🖤🖐️
══✞تو قـلبمو شکـستی و تیکهـ هاشـو گم و گور کـردی✞══
️هنوز رو خاكيم يادمان نميكنند؛ واي به روزي كه خاكمان كنند✌️
️هر دردے رو نباید به آدما گفت بعدا تورو با دردت میزنن !!
️нᴇʀ ᴅᴇʀт ιɴsᴀɴʟᴀʀᴀ söʏʟᴇɴмᴇz soɴʀᴀ sᴇɴι ᴅᴇʀᴅιɴʟᴇ vuʀuʀʟᴀʀ
حیله و پلیدی دوستم میترسونه️
در صبر می سوزم ..️
تازگیِ چهرهها پژمرد...
-سهراب سپهری️
♔🐨 یا رب چه شد که مردان همه جا خار شدند
نامرد صفتان زینت بازار شدند 🐒💀
از هموتن فرار کردم چون ذاتتون خیلی سیاه تر از لباسای تنتون بود:)
️
درد آدمارو عوض میکنه باعث میشه کمتراعتماد کنی بیشتر فکر کنی وآدمای بیشتری رو از زندگیت حذف کنی.
고통은 사람들을 변화시키고, 자신감을 줄이며, 더 많이 생각하고, 더 많은 사람들을 삶에서 제거합니다.
باخت ما رفاقت با نارفیقان بود
وگرن ما کجا
باخت کجا»
☆برزیل مادر قهوه جهانه ولی تو از برزیل هم مادر قهوه تری.👽
️»»——☠——« درسـته که افـسار عاشـقیمـ دست طُـ بود...ولیـ این من بودمـ که تونستمـ پارش کنمـ. »——☠——««
️☠══یِه جـــوری مَنو بازی دادی کِه خُـــودَمو گـُم کَردَم☠══
️انقدر بغضمونو #خفہ کردیم ک ہ دیگہ #گری ہ کردن از #یادمون رفتہ !-..͜
️باختم چون آرایشه رفیقم غلیظ تر بود:)🖕🏻
️آدم خودِ واقعیِ خیلیاتونو که میبینه،نماز وحشت بهش واجب میشه!
️گذاشته برای بعد...
اونوقت ما یقه همو ول نمیکنیم.
️
ط غلط کردی تو چشام نگاه کردی خندیدی وقتی عاشقم نبودی
️#فراموش️
اشک چشم دلشکسته، خانه ویران میکند :)️