دلیل سرگیجه هام
چرخش کره زمین نیست
چرخش180درجه آدماست😏
ای کاش هواداران پرسپولیس در بازی با تراکتور صبوری می کردند چون مادر و همسرم داخل ورزشگاه بودند.️
ببین؛با این که هستی طرفدارم؛
ولی حرفایی که حقم نبود زدی تو دربارم؛
حالا منم طلبکارم…️
قوی بودنم رو باید ممنون...
کارای شما باشم که زجرم داد:)!
شایـد
فکـرش از سـرم افتاد :]🖤... ️
تا خودتان را پیدا کنید !
👤ژان پل سارتر️
به هر کس میکنم از مهر جانم را فدا
همچو عقرب میزند نیشم نمی دانم چرا...؟
بازی دادن آدما یه ضعفه
به عقده هامون افتخار نکنیم...!
Playing with others is a weakness
Lets not be proud of our knots...!
بجز من کی میتونه ، قدرمو بدونه ؟!:)
️مگر چہ میشود یڪ نفر بیاید و هیچ مرگش نشود! هر ڪہ آمد لعنتی یڪ نفر دیگر شد و رفتــ
️شما وقتی یکیو از ته میشکونین
دقیقا همون موقعش اخرین تیکه ی انسان بودنتونو شکوندین!
هر دردے رو نباید به آدما گفت بعدا تورو با دردت میزنن !!
️нᴇʀ ᴅᴇʀт ιɴsᴀɴʟᴀʀᴀ söʏʟᴇɴмᴇz soɴʀᴀ sᴇɴι ᴅᴇʀᴅιɴʟᴇ vuʀuʀʟᴀʀ
گرگ، گرگ میزاید و گوسفند، گوسفند
فقط انسان است که گاهی گرگ میزاید و گاهی گوسفند . .
دنیای واقعی و مجازی نداره.
تو هر دوتاش زود فراموش میشی!
It doesn't matter, real or virtual world, you will be forgotten in both of them soon
میگه همیشه باهام بوده،پس چرا من ندیدمش؟!
️گدایی عشق میکنند تا زمانی که به تسخیر قلب زن
اطمینان یافتند
نامردی را در کمال مردانگی به جای می اورند ️
نمک خوردی ؟ نوش جونت
نمکدون شکستی ؟ دمت گرم
دیگه بقیشو رو زخممون نپاش دستت طلا !
برید حال کنید که کمک رسید
مخزن نفتی که تو تهران زدن
البته که برای استفاده سپاه بوده
وگرنه مردم عادی که بنزین نمیزنن مردم عادی که نفت نمیخوان️
تغییر کرد
چون زیادی ارزش دادی😊
️
♦️⃤ Değişti
Çünkü çok değer verdin
زخم که می خوری
مزه مزه اش کن؛
حتما نمکش آشناست .