تو در شب قدم میزدی،
من در تاریکی.️
هیچوقت از عشق به عنوان سلاح استفاده نکن!
️...𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒔 𝒂 𝒘𝒆𝒂𝒑𝒐𝒏
══✞تو قـلبمو شکـستی و تیکهـ هاشـو گم و گور کـردی✞══
️آقای قاضی!
اون چیزی که آدما رو میکشه
سیانور نیست نامردی آدماس:(
کل روزتو با دغدغش کل شبتو با خستگی ب امید کسی بگذرونی... ک وقتی بهش میگی دوست دارم میگه منم ، مرسی هه 😏تموم کنید هرزه بازیو
️اخلاق بد مثل چرخ پنچر میمونه، تا
عوضش نكنى نمیتونى باهاش جايى برى.
‹🖤💨›
𝘈 𝘣𝘢𝘥 𝘢𝘵𝘵𝘪𝘵𝘶𝘥𝘦 𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘧𝘭𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘳𝘦,𝘠𝘰𝘶
𝘤𝘢n'𝘵 𝘨𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘪𝘵.
بخشیدمت حتی وقتی پشیمون نبودی؛تو در مقابل اشتباهم چیکار کردی؟
آها همونو چماق سرم کردی!
چشمات کاری که میکرد با من هیچ ساغی نمیکرد ..!🙂
️کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت ):
️مگه اینکه آشنا زمینمون بزنه، غریبه که ما رو بلد نیست :)
️دیشب شنیدم صدام زدی پریدم
قاطی میکنم این صداها رو جدیدا...
آدمای حقیر اینجورین که شمارو کوچیک میکنن
که خودشون بزرگ به نظر برسن :)
رابطه ها طوری شده که تا هورمون ها به هم میریزن پیام میدن :)
️