اونجاییباختم؛کهفکرمیکردمهمهمثمنن🖤.️
3.2
غمگین حقیقت نامردی بی تفاوت هنوز صدات تو گوشمه دوست دارمایی که میگفتی همه و همه مثل خنجر تو قلبم فرو میشه و تو بیشتر لاشی بازی میکنی😹💔🙊
️ولی هرچی ادم هفت خط میشناسیم
معتقدن زیادی مهربونن :)
ندانم ب سر زلفت گرفتارم یا سر قلاب صیادم
️گر نمی کوشی به درمانم به آزارم مکوش
مرهم دل نیستی بر سینه پیکانی چرا ..
#حمیدسبزواری
دلیل سرگیجه هام
چرخش کره زمین نیست
چرخش180درجه آدماست😏
قوی بودنم رو باید ممنون...
کارای شما باشم که زجرم داد:)!