یه ادم هیچوقت به تنهایی نمیره یکی هل میده،یکی میره💔️
4.6
Bir gidişi asla tek başına yapmaz insan,biri iter biri gider
از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند
عشقی فوران نخواهد شد .|
در جهنمی که میگریند برای خروج تنها
خنده را دیوانگی،
برزخ را خاکستری و
بهشت را آرزو
میتوان پیدا کرد
و در چنین آشفته بازاری
قسم تنها یک دروغ ساده ست.... خلاص
انقدر قویشو که شک کنن تو همون دختری هستی که شکستنت!(:
️ماها که رفیقهامون هر چند وقت یک بار از پشت بهمون خنجر میزنن، نیازی به حجامت نداریم :)
️اونو یارش من و یادش اونو فابش من و فازش🌹
️