بعد از اون فهمیدم دیگه هر کسی رو رفیقم ندونم..... ️
4.6
رفاقتی جدایی لاشی “دشمنا"
کسایی که تو خلوت آرزو میکنن که جات باشن :)
اونجایی که واسه بودنش منت میزاره
نبودنش تنها راه آرامشه :)
شعورت وقتی تموم شد که با ناراحتیِ یکی دیگه خوشحال شدی :)
️بعضیا مالکشون یکی دیگست مالیاتشو فقط ما میدیم😂😏
️به یسریام باید گفت :
دستات کپک نزنه هرروز تو دست یکیه :)
️غم انگیزه
ولی زندگی پر از رفتنای ناگهانیه . . .
باز همینم خوبه
رفیقامون موقع سلفی پشتمونن :)
دختر خوبی بودم اما قبل از طُ
️اوکی شکستن برگ خشک لذّـت بخشه....
اما دل منـ؟!.....
ظاهر چه اهمیتی داره!
وقتی باطن پر از
خط و خشه!