خیلیا اندازهی حقارتشون
توهین میکنند :)
4.5
تیکه دار شاخ لاتی لاشی
خیلیا اندازهی حقارتشون
توهین میکنند :)
ما از حریفامون نباختیـم،
یارامون گُل بِه خُـودی زدن😏
حآصٍل عٍشق مًتًرسًک بٍ کًلآغ، مًرگ یک مًزرعه اًست...!
️بال و پر دادن زیاد به آدمها
توهم پرواز میدهد...
ما روی هدف تمرکز میکنیم
شما روی ما :)
میگن بیماریِ هاریِ آدما، از توجهِ زیادی میاد :)
️باختم چون آرایشه رفیقم غلیظ تر بود:)🖕🏻
️لاشیع زیاد دیدَم وَلی تُ پَدیدعی حاجی😹🐣☘
️از بس هیچی نداره، فخر میفروشه تا خرج روحش در بیاد.
️حداقل میخواین از پشت خنجر بزنین
تو رومون اینقد خوب نباشین :)
مگه من چقدر مبهم بودم که هیچکی منو نفهمید؟¿
️نبینم واسه حرس دادن من لاشی بشی گل من❤🌹
️