این قانون زندگی منه بودی توش.. نبودی فراموش🚫
️قديما احترام احترام میاورد الان سواری میاره :)
️خود خزانیم و دم از شوق بهاران میزنیم..!✨🤞🏿
️از چشم که بیفته دیگه عقله که دستور میده...
e²
️فقط واکنش نشون نمیدم،وگرنه همه چیز به گوشم میرسه....!
️میشن آشناها هرروز برات غریبهتر️
طوفان کارش بلند کردن اشغاله😉️
در این دنیا که پایانش به مرگ است؛برای هم اگر مردیم قشنگ است...❤🍃
️من آدم ساکتی نیستم
فقط از نمایشای فیکتون خوشم نمیاد :)
موقع دعوا دوست جدا میکنه رفیق پشتت در میاد😎🌈
️ی رفیق خیلی مرد دارم ک بش میگم ننه....
️قُل اعوذو به رب ناس، آدم باشی از دور پیداس
️ترجیح میدم به جای درد و دل حرفام تبدیل به بغض بشه تا اسکرین شات:)
️من به اندازع غم های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم:)
️از هرجا بیوفتے ڪمڪت میڪنم بلند شی،هرجا جز چشمام!
️Wʜᴇʀᴇᴠᴇʀ ʏᴏᴜ ғᴀʟʟ﹐ I ᴡɪʟʟ ʜᴇʟᴘ ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ᴜᴘ﹐ ᴀɴʏᴡʜᴇʀᴇ ᴇxᴄᴇᴘᴛ ᴍʏ ᴇʏᴇs﹗
پیدا کردن بعضیا...
شروع گم شدنه خودته!
#هیچکس️