به بعضیام باید گفت :
بین آزادی و بی حیایی یه خط باریکه، مواظب باش ازش رد نشی :)
«نَسخِتم وقتى بَغلتم انگار دارم ازت كام ميگيرم»
️با یکی بودن کار آدم حسابیاس،
برای همین بوگاتی دو تا صندلی داره اتوبوس۲۰تا.
حآصٍل عٍشق مًتًرسًک بٍ کًلآغ، مًرگ یک مًزرعه اًست...!
️زشت ترین قسمت بدن، بینی و شکم و پهلو افتادگی پلک نیست. بلکه دهن یک احمقه که بی فکر باز میشه...
️اگر از کل مطالعاتمون در زمینه فیزیک همینقدر یاد بگیریم که صدامون دیوار صوتی قلب کسی رو نشکنه کافیه :))))
️
حواست به این باشه که وقتی خوشحالی کی برات خوشحاله!
️Pay attention to who's happy for you when you're happy.!
وقتی به دستش میارین یادتون نره قبلش چه رویاهایی باهاش ساخته بودین...!
️من اون آهنگیم ڪ ردش ڪردي
و بهش گوش ندادي و بعداً
فهمیدي چقدر معرڪه بوده... :)
قديما احترام احترام میاورد الان سواری میاره :)
️
ما حواسمون به دشمنامون بود ولی هر چی خوردیم از خودی بود :)
منطقی بحث کردن با یسریا
مثه این میمونه
که به خر به جای هوش بگی عزیزم وایسا :))
کاش وقتی دیگران رو قضاوت میکنی یه نگاه به سر تا پای خودتم بندازی...
️به بعضیام باید گفت :
فقط هیکل ملاک نیست
عقل هم لازمه :)
پادشاه جهنم خودت باش نه کارگر بهشت دیگران😌👌
️دینداریت و به خدا نشون بده
واسه من انسانیتت لازمه
بعد دبیرستان متوجه میشی با یسری فقط بخاطر این دوست بودی که هفته ای پنج بار میدیشون!!
️انتقام توی برنامه های من نیست.
تو خودت خودتو به گند میکشی .
پیازم هرچقد گرون بشه نمیره قاطی میوهها
حکایت خیلیاست..(:
تریپ رنگی افکارجنگی یه مشت بنگی🖤🥀
️من صبورم...
اما بهتره امتحانش نكنی!🕯️
ɪ`ᴍ ᴘᴀᴛɪᴇɴᴛ
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ɴᴏᴛ ᴛᴇsᴛ ɪᴛ .
غیرت طوفان نمودن در رگ هر باد نیست عربده در این خیابان کار هر الوات نیست
️منــــــتظرم اون روز برســــه کــــه بیــــای بگـــی؛
هیچکس اندازه تـــــو دوستم نداشـــــت.
یه قانونی هست که میگه :
هـمـیشـه ی جـوری زنـدگـی کـن کـه اگـه رفـتـی جــلـوی آیـنـه
روت بـشـه بـه چـشـمـای خـودت نـگـاه کنی
﮼شماخیلیگُلیولیماباغچموندیگهجانداره:)🖤👋🏻
ঔৣ𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒐𝒅, 𝒃𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒊𝒔 𝒇𝒖𝒍𝒍 :)🖤👋🏻
اون خداست که مهربون و بخشندس من
فاصله خندیدنم تا رد دادنم یک ثانیه است :)))
𝕋𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝔾𝕠𝕕 𝕨𝕙𝕠 𝕚𝕤 𝕞𝕖𝕣𝕔𝕚𝕗𝕦𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕠𝕦𝕤.
𝕋𝕠 𝕞𝕖 , 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕤𝕥𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕓𝕖𝕥𝕨𝕖𝕖𝕟 𝕞𝕪 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕔𝕣𝕒𝕫𝕪 𝕚𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕 :))
اَگعِ سَرم پایینهِ🤘🏻واس^^سَنگینیه مَغزَمهِ🧠نَ تَرس اَز شما جوجه رنگیا😎😎😎
️ ≛ ما با كسی بازی نكرديم ولی سوت پايان خيليا رو زديم(:👋🏻
️