ڪاش حداقل میدونستیم بــخاطر ڪدوم دلیل منطقی داریم پــیر میشم!
️ᴋᴀsʜ ʜᴀᴅ ᴀɢʜᴀʟ ᴍɪᴅᴏɴᴇsᴛɪᴍ ʙᴇᴋʜᴀᴛᴇʀ ᴋᴏᴅᴏᴍ ᴅᴀʟɪʟ ᴍᴀɴᴛᴇɢʜɪ ᴅᴀʀɪᴍ ᴘɪʀ ᴍɪsʜɪᴍ
ڪاش حداقل میدونستیم بــخاطر ڪدوم دلیل منطقی داریم پــیر میشم!
️ᴋᴀsʜ ʜᴀᴅ ᴀɢʜᴀʟ ᴍɪᴅᴏɴᴇsᴛɪᴍ ʙᴇᴋʜᴀᴛᴇʀ ᴋᴏᴅᴏᴍ ᴅᴀʟɪʟ ᴍᴀɴᴛᴇɢʜɪ ᴅᴀʀɪᴍ ᴘɪʀ ᴍɪsʜɪᴍ
پرسید: چرا اینقدر میخندی تو؟
گفتم: میخندم،تا کسایی مثل تو بدونن چقدر قویم
ادمای حقیر همیشه پشت سرت حرف میزنن
تو اهمیت نده!
شما تا آرنج دستتو بکن تو عسل
باز یه عده گاز میگیرن که چرا تا بازو نکردی فقط تا آرنج کردی😉😏
من از صفر شروع میکنم. ولی نمیبازم:)))
️قانون زندگی همینه، یا یکی میاد میشه فرد زندگیت، یا یکی میاد میشه درس زندگیت!
️اینکه یکی تو اوج آزادی بهت پایبند باشه قشنگه وگرنه هار ترین سگ هم تو قلاده قابل اعتماده!
شـیرغران عشق آهو در دل داشت
آهو هوس سگ صفتان در سر داشت
حکایت خیلیاست :)
پیر کَردمَ دلی را که تازه هوای جوانی به سَرش زده بود..♻️
️بجز من کی میتونه ، قدرمو بدونه ؟!:)
️وقتی اصلا اهمیت ندی که دیگران درموردت چی فکر میکنن به سطح خطرناکی از آزادی دست پیدا کردی...!
️When you do not care at all what others think about you, you have reached a dangerous level of freedom .....!
خود خزانیم و دم از شوق بهاران میزنیم..!✨🤞🏿
️بعضیا از عقل فقد دندونشو دارن😹💦🍼
️«شـــبـی شـایـد رهــا کــردم جــهــان پـر اضـطـرابــم را...«♡
️وقتی بچه بودم
از روح میترسیدم👻
وقتی بزرگ شدم
فهمیدم آدما ترسناک ترند :)😂🥲
خیلی خوشحالم که بعضیا خودشون باهام قطع رابطه میکنن، انگار آشغال خودشو پرت کنه تو سطل!
️ آدم باید با ذاتِش کنار بیاد ؛
پیکان رو هرچِقدرَم اسپورت کُنی پورشه نمیشه!
یه مشت لاشی جمع شدن از عشق میگن
این وسط اسم لجنه ک بد درفته :)
هیچ وقت با آدمایی که عین قبل باهات نیستن .
عین همیشه نباش دیگه.....
نباشد مارا نیاز به احد الناسی....
️دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ″ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ... دانی ک از آدمے چ ماند پس مرگ!
عشق است و محبت است و باقی همه هیچ✊
به پادشاه قلبتون بگید کمتر پیوی اینو اون بره زشته یه پادشاه بلاک شه.!
{مَن اونقَد کِنار اومَدَم ،کِح
دآرَم بِح دیوآر کِشیدِح میشَم ...💔🥀:)}
•صوزَن حَم فِکر میکَرد خِیلی تیزِع!
تآ اینکِع نَخ رَفط طوش♡:)•
اعصاب من لغزندس
از اخلاق گند خود بکاهید…
ما به کسی که نیست وفاداریم
بعد شما به کسی که هست خیانت میکنید؟