از خودم خسته میشم بابت اینکه نمیتونم حالتو خوب کنم نمیتونم الان ک لازمه کنارت باشم بغلت کنم در گوشت آروم بگم درست میشه تحمل کن دستاتو بگیرم بابت همه اینا من کم میارم در مقابل خودم:)️
من دختر خیلی شادی بودم، همیشه میخندیدم، برونگرا بودم اجتماعی بودم با خانواده ام رابطه خوبی داشتم ولی تو منو تبدیل کردی به یه ادم دپ درونگرا و گوشه گیر که همیشه تو تاریکی اتاقش گریه میکنه و عکساتو بغل میکنه:// به معنای واقعی زندگیمو نابود کردی؛ مرسی ک اومدی تر زدی تو زندگیم و رفتی دلبرم:)!! ️