من یکیو دارم؛
حتا اگه هر روز باهاش حرف بزنم
بی تاب صداشم
یکیو دارم که شده همه هستیم،
وجودم، عمرم، تمام داروندارم،
یکی که بهم فهموند میتونم چقـــدرررر دوسش داشته باشم
اهای یکی یدونه ی من با دنیا عوضت نمیکنم:)) بمونی 🫀
️
حتا اگه هر روز باهاش حرف بزنم
بی تاب صداشم
یکیو دارم که شده همه هستیم،
وجودم، عمرم، تمام داروندارم،
یکی که بهم فهموند میتونم چقـــدرررر دوسش داشته باشم
اهای یکی یدونه ی من با دنیا عوضت نمیکنم:)) بمونی 🫀
️
4.9
عاشقانه خجالتی حقیقت دوستت دارم