آدمها توی زندگیشان مُدام دنبال چیزهایی میگردند که به مرور یا ناگهان گم کردهاند. دنبالِ شادیهایشان، آرزوهایشان، دلخوشیها و خندههایشان. امّا گاهی آدمیزاد ساکت میماند و دیگر دنبالِ خوشیهایش نمیگردد. به آن لحظه تلخ میگویند: صفر مطلق . . .️
4.4
People are constantly looking for things in their lives that they have lost over time or suddenly. Following their joys, their desires, their joys and laughter. But sometimes a human being is silent and no longer pursues his joys. That bitter moment is called: absolute zero. . .
هميشه يادمان باشد :
که نگفتهها را ميتوان گفت ،
ولی گفتهها را نميتوان پس گرفت !
چه سنگ را به کوزه بزنی
چه کوزه را به سنگ ؛
شکست با کوزه است ...!
دلها خیلی زود از حرفها میشکنند !️
که نگفتهها را ميتوان گفت ،
ولی گفتهها را نميتوان پس گرفت !
چه سنگ را به کوزه بزنی
چه کوزه را به سنگ ؛
شکست با کوزه است ...!
دلها خیلی زود از حرفها میشکنند !️
5.0
بهترین ها فلسفی حقیقت زندگی سکوت خیلی وقته شکسته م
از دنیا و آدماش برید م
از خواستن ها و نشدن ها خستم
از بودن ها و نبودن ها خستم
از درک کردن و ترک شدن ها خستم
از شنیدن و شنیده نشدن ها خستم
از هم پا بودن و هم پا نداشتن خستم
از همه چی خستم
از ادامه به این زندگی خستم
ولی چیکار باید کرد؟
باید موند و عذاب کشید:)
️
از دنیا و آدماش برید م
از خواستن ها و نشدن ها خستم
از بودن ها و نبودن ها خستم
از درک کردن و ترک شدن ها خستم
از شنیدن و شنیده نشدن ها خستم
از هم پا بودن و هم پا نداشتن خستم
از همه چی خستم
از ادامه به این زندگی خستم
ولی چیکار باید کرد؟
باید موند و عذاب کشید:)
️
5.0
غمگین دخترانه خسته زندگی سکوت من جدی دیگه حوصلم نمی کشه بشینم دونه دونه برای آدما توضیح بدم فلان رفتارت غلطه،فلان حرفت ناراحتم کرد ،فلان حرکت ازتو بعید بودو...
کسی که بعد از اون همه باهم زمان گذاشتن و کلی حرف زدن،نفهمیده چی منو اذیت میکنه و چی اذیتم نمیکه؛دیگه هم نمیخواد بفهمه!من دیگه رفتار کسیو اصلاح نمیکنم،حذفش میکنم.️
کسی که بعد از اون همه باهم زمان گذاشتن و کلی حرف زدن،نفهمیده چی منو اذیت میکنه و چی اذیتم نمیکه؛دیگه هم نمیخواد بفهمه!من دیگه رفتار کسیو اصلاح نمیکنم،حذفش میکنم.️
5.0
تیکه دار شاخ غمگین بهترین ها حقیقت بی تفاوت سکوت مشابه ها
من همونیم که زبونم 6 متره ، ولی فقط کافیه دلم بشکنه میشم لالترین آدم دنیا ! :))
️
️
5.0
شاخ غمگین سکوت 🧿
#مثل.آن.مردابی.که.نیلوفر.نداشت👑🔱
•
#حال.ما.بد.بود.اما.کسی.باور.نداشت⚜️❌️🧿
•
#زندگی.زندان.سرد.ارزو.هاست🖤💯
•
#سر.بی.کسی.سلامت💎🍻🧿️
#مثل.آن.مردابی.که.نیلوفر.نداشت👑🔱
•
#حال.ما.بد.بود.اما.کسی.باور.نداشت⚜️❌️🧿
•
#زندگی.زندان.سرد.ارزو.هاست🖤💯
•
#سر.بی.کسی.سلامت💎🍻🧿️
5.0
شاخ عاشقانه غمگین تیکه دار بهترین ها لاتی دلتنگی زندگی مغرور بی تفاوت سکوت وقتی قلبی رو عاشق خودت کردی...
وقتی وجودی رو به خودت وابسته کردی...
وقتی نفس های یکی رو به نامت زدی...
وقتی وجودی رو به خودت گره زدی...
فقط امانت دار خوبی باش...!
ترکش نکن،
تنهاشم نزار اگبری وتنهاش بزاری چه با خدافظی،
چه بی خدافظی،
میمیره
نه اینکه نفسش قطع بشه،نه...
احساسش میمیره،
مرگ احساس یه آدم بدترین مرگدنیاست... :))️
وقتی وجودی رو به خودت وابسته کردی...
وقتی نفس های یکی رو به نامت زدی...
وقتی وجودی رو به خودت گره زدی...
فقط امانت دار خوبی باش...!
ترکش نکن،
تنهاشم نزار اگبری وتنهاش بزاری چه با خدافظی،
چه بی خدافظی،
میمیره
نه اینکه نفسش قطع بشه،نه...
احساسش میمیره،
مرگ احساس یه آدم بدترین مرگدنیاست... :))️
4.3
غمگین تنهایی حقیقت سکوت خسته نیاز دارم برگردم به روزی که ؛
دو تا غریبه بودیم و زخمت رو تنم نبود، میدونی اون موقع هم آدم غمگینی بودم ولی انقدر زخمی و غمگین نه.🙂🖤🦋
"فندوق خانوم "
️
دو تا غریبه بودیم و زخمت رو تنم نبود، میدونی اون موقع هم آدم غمگینی بودم ولی انقدر زخمی و غمگین نه.🙂🖤🦋
"فندوق خانوم "
️
5.0
غمگین جدایی خسته نامردی سکوت من همون #دختریم که زیاد حرف میزنم ولی وقتی دلم بشکنه میشم لال ترین ادم دنیا :)
✯┄┅┄ ❥ ❁ ❥ ┄┅┄✯️
✯┄┅┄ ❥ ❁ ❥ ┄┅┄✯️
5.0
غمگین تیکه دار خسته سکوت هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم
هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قایم بود
هیچکس نفهمید شب هارو چطور صبح کردم
هیچکس نفهمید چقدر خودمو گم کردم
هیچکس نفهمید بارها بریدم و چیزی نگفتم
هیچکس نفهمید چندبار خواستم برم و نتونستم
هیچکس نفهمید از همه فاصله گرفتم
هیچکس نفهمید چقدر آروم توی خودم مُردم
هیچکس نفهمید و منم دیگه توضیحی ندادم️
هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قایم بود
هیچکس نفهمید شب هارو چطور صبح کردم
هیچکس نفهمید چقدر خودمو گم کردم
هیچکس نفهمید بارها بریدم و چیزی نگفتم
هیچکس نفهمید چندبار خواستم برم و نتونستم
هیچکس نفهمید از همه فاصله گرفتم
هیچکس نفهمید چقدر آروم توی خودم مُردم
هیچکس نفهمید و منم دیگه توضیحی ندادم️
4.7
غمگین تنهایی فلسفی سکوت تنهایی عاطفی خودشناسی رنج پنهان این شعر کوتاه، یادآور مفهوم 'دفاع عاطفی' است. وقتی...
من به تک تک رفتارها فکر میکنم.
به جزئی ترین نگاه فکر میکنم،
به لحن حرف زدن ها دقت میکنم،
به احساسات پشت کلمه ها فکرمیکنم،
به خصوصیات ادمها فکر میکنم.
حواسم به همهچیز هست و دقیقا غمانگیز ترین قسمت زندگیم همینجاست؛من خیلی فکرمیکنم......️
به جزئی ترین نگاه فکر میکنم،
به لحن حرف زدن ها دقت میکنم،
به احساسات پشت کلمه ها فکرمیکنم،
به خصوصیات ادمها فکر میکنم.
حواسم به همهچیز هست و دقیقا غمانگیز ترین قسمت زندگیم همینجاست؛من خیلی فکرمیکنم......️
4.4
غمگین شعر حقیقت خسته سکوت سهـ چیز تحملشـ خیلیـ سختهـ:
☝️حقـ با تو باشهـ ولیـ بهتـ زور بگنـ!
✌️بدونیـ دارنـ بهتـ دروغـ میگنـ نتونیـ ثابتـ کنیـ!
🤟نتونیـ حرفـ دلتو بزنیـ و مجبور باشیـ سکوتـ کنیـ!💜️
☝️حقـ با تو باشهـ ولیـ بهتـ زور بگنـ!
✌️بدونیـ دارنـ بهتـ دروغـ میگنـ نتونیـ ثابتـ کنیـ!
🤟نتونیـ حرفـ دلتو بزنیـ و مجبور باشیـ سکوتـ کنیـ!💜️
4.9
غمگین حقیقت سکوت ولی آدمهای صبور هیچوقت هیچ چیزی رو فراموش نمیکنن !
زخمارو میشمارن،حرفارو مرور میکنن و همچنان لبخند میزنن :
یه روز که صبوری دیگه جواب نداد، با همون لبخند تو یه چشم بهم زدن برای همیشه فراموشت میکنن. انگار که هیچوقت تو زندگیشون نبودی🤌🖤🌱
#متن_زیبا#به_خودت_بگیر#حق @Sa_gr️
زخمارو میشمارن،حرفارو مرور میکنن و همچنان لبخند میزنن :
یه روز که صبوری دیگه جواب نداد، با همون لبخند تو یه چشم بهم زدن برای همیشه فراموشت میکنن. انگار که هیچوقت تو زندگیشون نبودی🤌🖤🌱
#متن_زیبا#به_خودت_بگیر#حق @Sa_gr️
5.0
غمگین تیکه دار سکوت بعضے وقتا مجبورے
تو فضاے بغضت بخندے...
دلت بگیره ولے
دلگیرے نڪنے...
شاڪے بشے ولے
شڪایت نڪنے...
گریہ ڪنے اما
نذارے اشڪات پیداشن...
خیلے چیزارو ندید بگیرے...
خیلے حرفارو نشنیده بگیرے
دلت بشڪنہ ولے
باز سڪوت ڪنے...!🙂👌
🖤️
تو فضاے بغضت بخندے...
دلت بگیره ولے
دلگیرے نڪنے...
شاڪے بشے ولے
شڪایت نڪنے...
گریہ ڪنے اما
نذارے اشڪات پیداشن...
خیلے چیزارو ندید بگیرے...
خیلے حرفارو نشنیده بگیرے
دلت بشڪنہ ولے
باز سڪوت ڪنے...!🙂👌
🖤️
4.4
غمگین تنهایی فلسفی سکوت تحمل بغض تابآوری این شعر کوتاه، به زیبایی مفهوم تحمل و پنهان کردن ر...
با حرفایی #دلداریتون دادم ک خدم شدیدا نیاز داشتم بشنوم . . !🖤👣
حس #هیچی نی . .
نه #خواب نه بیداری . .
نه گریه نه #خنده . .
نه #مرگ نه زندگی . . !(:
#خسته️
حس #هیچی نی . .
نه #خواب نه بیداری . .
نه گریه نه #خنده . .
نه #مرگ نه زندگی . . !(:
#خسته️
5.0
غمگین تنهایی ادبی نامردی سکوت سکوت آدما رو جدی بگیرید...
دوستی که دیگه ازتون ناراحت نمیشه؛
آدمی که دیگه نگرانتون نمیشه؛
فرزندی که دیگه با خانواده حرف نمیزنه؛
اونا دارن شما رو ترک میکنن!!
️
5.0
غمگین تنهایی زندگی نامردی سکوت اولین کسی که بعد از بیدار شدن
بهش فکر کردم
تو بودی
صبحت بخیر زندگیم❤️
️
بهش فکر کردم
تو بودی
صبحت بخیر زندگیم❤️
️
5.0
تنهایی شیطنت سکوت بی تفاوت خودکشی با #کسی باش ك اگه #صَد نفر اومدن و بهش بَدِتو گفتن..!
بِگه عب نداره خودم گفتم #بَد باشه(:️
بِگه عب نداره خودم گفتم #بَد باشه(:️
5.0
غمگین تیکه دار مغرور بی تفاوت سکوت شکستن صدا نداره
اینطور نیست که مثلا وقتی کنار یه نفر نشستی ، صدای پوکیدن قلبشو بتونی بشنوی . یا مثلا ببینی یدفعه خوردههای دل یه نفر میپاشه روی زمین . شکستن یه آدم ، بعضی وقتا با چند قطره اشک همراهه و خیلی وقتا با بغض و در سکوت اتفاق میافته .
آدمای شکسته عجیب نیستن .
بدون اینکه بدونیم خیلیاشونو هر روز میبینیم
با ظاهری آروم و حتی با لبخند
اما با باورای نابود شده
و امیدای به پایان رسیده .....️
اینطور نیست که مثلا وقتی کنار یه نفر نشستی ، صدای پوکیدن قلبشو بتونی بشنوی . یا مثلا ببینی یدفعه خوردههای دل یه نفر میپاشه روی زمین . شکستن یه آدم ، بعضی وقتا با چند قطره اشک همراهه و خیلی وقتا با بغض و در سکوت اتفاق میافته .
آدمای شکسته عجیب نیستن .
بدون اینکه بدونیم خیلیاشونو هر روز میبینیم
با ظاهری آروم و حتی با لبخند
اما با باورای نابود شده
و امیدای به پایان رسیده .....️
4.4
غمگین روانشناسی حقیقت خسته سکوت +چرا صدات گرفته؟
-سرما خوردم :)
+دستت چی شده؟
-خوردم زمین :)
+چرا نوشته هات غمگینه؟
-سبکش اینه :)
+داشتی گریه میکردی؟
-تو چشمم خاک رفته :)
+چرا ناراحتی؟
-فقط ی ذره خستم :)
+چرا همش ب ی نقطه خیره میشی؟
-اخه خوابم میاد :)
+چرا واسه همه چی دلیل الکی میاری؟
-اخه کسی درد منو نمیفهمه:)💔️
-سرما خوردم :)
+دستت چی شده؟
-خوردم زمین :)
+چرا نوشته هات غمگینه؟
-سبکش اینه :)
+داشتی گریه میکردی؟
-تو چشمم خاک رفته :)
+چرا ناراحتی؟
-فقط ی ذره خستم :)
+چرا همش ب ی نقطه خیره میشی؟
-اخه خوابم میاد :)
+چرا واسه همه چی دلیل الکی میاری؟
-اخه کسی درد منو نمیفهمه:)💔️
4.9
غمگین دخترانه حقیقت بی تفاوت سکوت این بار که قلبم شکست گریه نکردم، حرف نزدم، خودم رو به در و دیوار نکوبیدم، به جاش معدهام درد گرفت، به جاش ریزش مو گرفتم، به جاش بیخواب شدم، به جاش تیک عصبی گرفتم، به جاش وزن کم کردم، به جاش یادم رفت چی میخواستم بگم، به جاش وسایلم رو جا گذاشتم، به جاش حواس پرت شدم، به جاش خودم رو از دست دادم.️
5.0
غمگین تنهایی خسته زندگی سکوت چقدر سکوت تلخه 🥀
وقتی دلت پر از حرفه🖤
️
4.7
غمگین تنهایی فلسفی سکوت احساسات درد دل تنهایی سکوت، به ویژه وقتی با انبوهی از حرفهای ناگفته همر...
من حالم خوبه فقط احتیاج دارم،
به زمان..
برای حل کردن یه سری مسائل..
تو ذهنم..
تو قلبم..
تو روحم..
و خب،میشه گفت بخش زیادی شو پشت سر گذاشتم..
و الان یکم صبر میخوام..
تا ادامه بدم!:)️
به زمان..
برای حل کردن یه سری مسائل..
تو ذهنم..
تو قلبم..
تو روحم..
و خب،میشه گفت بخش زیادی شو پشت سر گذاشتم..
و الان یکم صبر میخوام..
تا ادامه بدم!:)️
5.0
غمگین موفقیت انگیزشی عشق یک طرفه سکوت گاهی وقتا آدم از کسایی ضربه میخوره که انتظارش رو نداره، کسایی که فکر میکنی باید حواسشون به دلت باشه...
این روزا، هر بار که به رفتاراتون فکر میکنم، جز یه حس سنگین و ناراحت، چیزی تو دلم نمیشینه..
واقعاً حالم بده و کاش میدونستید که چقدر از کاراتون دلم شکسته...️
این روزا، هر بار که به رفتاراتون فکر میکنم، جز یه حس سنگین و ناراحت، چیزی تو دلم نمیشینه..
واقعاً حالم بده و کاش میدونستید که چقدر از کاراتون دلم شکسته...️
4.9
غمگین حقیقت خسته سکوت یه #وقتایی اینقدر #خوابم میاد #که از لحاظ #روحی احتیاج #پیدا میکنم
#عزرائیل برام #لالایی بخونه:)🖤🦋️
#عزرائیل برام #لالایی بخونه:)🖤🦋️
4.7
عاشقانه غمگین قاضی شب سکوت براش #مهم باشی نمیزاره #ناراحت بشی . وقتی شدی ینی #مهمنبود
당신은 내 음의 هعب🗿💗🔪을 치료하기 위해 왔습니다✨🐾
넌 그냥 있어, 가지마️
당신은 내 음의 هعب🗿💗🔪을 치료하기 위해 왔습니다✨🐾
넌 그냥 있어, 가지마️
5.0
غمگین تنهایی سیگار بی تفاوت سکوت هیچکس متوجـہ اشکات نـمیشـہ،
هیچکس متوجـہ دردات نمیشـہ،
هیچکس متوجـہ غم ها و سکوتت نمیشـہ؛
اما همیشـہ متوجـہ اشتباهاتت هـستن و
مـقصر هـم همیشـہ تویـے..!-🥺🖤
✞.مُردِه مُتَحَرِک.✞️
هیچکس متوجـہ دردات نمیشـہ،
هیچکس متوجـہ غم ها و سکوتت نمیشـہ؛
اما همیشـہ متوجـہ اشتباهاتت هـستن و
مـقصر هـم همیشـہ تویـے..!-🥺🖤
✞.مُردِه مُتَحَرِک.✞️
5.0
غمگین عصبانی خسته نامردی سکوت اوني كه همیشه کمکت میکنه تو آیینس:)
↝️
4.5
𝔗𝔥𝔢 𝔬𝔫𝔢 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔞𝔩𝔴𝔞𝔶𝔰 𝔥𝔢𝔩𝔭 𝔶𝔬𝔲
𝗜𝗦 𝗜𝗡 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗜𝗥𝗥𝗢𝗥
𝗜𝗦 𝗜𝗡 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗜𝗥𝗥𝗢𝗥