دلیل اینکه وقتی ناراحتیم آهنگای غمگین گوش میدیم اینه که: احساس میکنیم کسایی که کنارمونن درکمون نمیکنن و با گوش دادن به آهنگای غمگینی که احساسات مشابهای باهامون دارن احساس همدردی میکنیم و غم درونمونو بهتر هضم میکنیم :)️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت سکوت موسیقی
یکی از غم انگیزه ترین جمله ها بی شک جمله ایه که هاروکی موراکامی تو رمانش کافکا درکرانه نوشته:
باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند ..️
4.9
غمگین عاشقانه بهترین ها حقیقت عشق یک طرفه دلتنگی زندگی سکوت
پرسید:چطوری؟
میخواستم بگم
سردرگمم ، آشفتهم ، غمزدهم ، حیرونم ، عجیبم ..
خستهم ، عصبیم ، سگم ، منزویم ، مجهولم ، دورم ،
بیدقتم ، حواسپرتم ، بیمارم ، گیجم ، لهم ، گشنهم ،
فراریم ، ولخرجم ، بیمیلم ، وسواسم ، حساسم ..
اشکیم ، محصورم ، متروکم ، فرتوتم ، رنجورم ؛
ولی فقط گفتم:خوبم..🙂🖤🦋
"فندوق خانوم "
️
4.9
غمگین بهترین ها حقیقت خسته سکوت
یه نفر یه حرف قشنگی بهم زد:
«وقتی قهوه میخوری از تلخیش لذت میبری
اما وقتی بادوم میخوری
اگه تلخ باشه میندازیش دور
چون از بادوم انتظار تلخی نداری
بحث، بحث انتظاره.»️
5.0
شاخ بهترین ها آرامش سکوت
یه دیالوگی بودتوفیلم داگویل،که میگفت:
هرآدمی به خاطر ظلمی که بهت کرده مستحق مجازاته،
اگه راحت ببخشیش اونوازحقش محروم کردی!
راحت نبخشید،ازشما که میگذره ولی حداقل واسه آدمای بعدی اشتباه نمیکنن :)
️
4.9
تیکه دار بهترین ها حقیقت سکوت زندگی
'بـیـوهـامـ'
مَرحوم شُد #شیطونیایِ دُخترِ سابِق . . !
🏷ᴬᵇᵒˡᶠᵃᶻˡ_ᶜʳˣ🌱️
4.9
عاشقانه غمگین سیگار سکوت
'گفتم=بمانم،بمانی،ببینند،#بمیرند.
'ماندم،نماندی،دیدند،#خندیدند...️
5.0
غمگین تیکه دار بهترین ها خسته حقیقت زندگی سکوت
اگه قلب یه نفر رو زیر پات له کردی ، غرورش رو از بین بردی ، زندگیش رو برای یه مدت یه پوچی رسوندی ولی اون باز هم بهت احترام بزاره و دنبال تلافی نباشه ، یعنی اون هنوز عاشقته و تو دیگه لیاقتشو نداری.️
5.0
If you crushed a person's heart under your feet, destroyed her pride, made her life meaningless for a while, but she still respects you and doesn't seek revenge, that means she still loves you and you don't deserve her anymore.
غمگین تنهایی سکوت دوستت دارم آرامش
𝙏𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙝𝙖𝙨 𝙖 𝙡𝙤𝙩 𝙤𝙛 𝙪𝙣𝙨𝙥𝙤𝙠𝙚𝙣 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙞𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩.
𝘽𝙪𝙩 𝙞𝙩'𝙨 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙚𝙡𝙨𝙚 𝙨𝙖𝙮𝙨...
به سلامتی کسی که حرفای ناگفته زیادی تو دلشه
اما پای حرف بقیه میشینه...
️
4.9
غمگین تنهایی خسته سکوت
زمانی که یه دختر بهت میگه یادته اون شب ساعت 22:27دقیقه چی بهم گفتی؟!
بهش نخندو نگو که من یادم نیست دیشب شام چی خوردم...
ببین چقدر براش مهمی که اون تایمو ساعت هنوز تو ذهنش حک شده.
وگرنه دخترا روزی چندصدبار کش موشونو فقط گم میکنند(:️
5.0
غمگین دخترانه سکوت دختر
اضطراب یعنی زمانی که به همه چیز بیش از حد اهمیت میدی. افسردگی یعنی زمانی که واقعاً به هیچی اهمیت نمیدی. داشتن هر دوشون عین اینه که از درون مرده باشی ولی از بیرون زندهای...️
5.0
غمگین سکوت خسته زندگی
#𝗕𝗶𝗼.
کسی که نور ماه رو دوست داره، درخشش
ستاره ها مجذوبش نمیکنه..👌👋
️
4.9
غمگین تیکه دار حقیقت شب سکوت
♝🐲 ᗷeĤ𝓘𝐧đ 𝔪𝐲 şмᶤᒪ𝐄, ŤнᵉR𝐄’ѕ 𝔞 丂𝕋ᗝ𝐫𝓎 𝔀๏𝕌ˡĎ 𝔂𝕠𝔲 η𝐄𝐕乇ʳ ยη𝔻єRᔕ𝓽ᗩήᗪ. 🎈👤
پشت لبخند من،داستانی وجود دارد که
هیچوقت درکش نمیکنی.️
4.8
تنهایی سکوت
*قدرت تحمل هــر کس را از میزان سکوتش بسنجید؛🍂🌸*
️
5.0
غمگین حقیقت سکوت
ߊ߬ܝ̇ߺܦ̈ܥܝ ܢ̣ܨ حܚܓܢܚ݅ܥܩܢ ܭܘ ܝ̇ߺܩیܥوܝ̇ߺܩܢ ܥ݆ܨ ܩیࡅ߳وܝ̇ߺܘ ܟܿوܢܚ݅حߊܠܩܢ ܭܝ̇ߺܘ ܝ̇ߺߊܝߊحࡅ߳ߺߺܙ ܝ̇ߺیܢܚࡅ߳ܩܢ ܦ̇ܦ̈ط احساس خاصے بـہ زنـבگے نـבارمಠ‿ಠ️
5.0
𝕴 𝖇𝖊𝖈𝖆𝖒𝖊 𝖘𝖔 𝖓𝖚𝖒𝖇 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝕴 𝖉𝖔𝖓'𝖙 𝖐𝖓𝖔𝖜 𝖜𝖍𝖆𝖙 𝖈𝖆𝖓 𝖒𝖆𝖐𝖊 𝖒𝖊 𝖍𝖆𝖕𝖕𝖞, 𝕴'𝖒 𝖓𝖔𝖙 𝖘𝖆𝖉, 𝕴 𝖏𝖚𝖘𝖙 𝖉𝖔𝖓'𝖙 𝖍𝖆𝖛𝖊 𝖆 𝖘𝖕𝖊𝖈𝖎𝖆𝖑 𝖋𝖊𝖊𝖑𝖎𝖓𝖌 🔪🥀𝖋𝖔𝖗 𝖑𝖎𝖋𝖊
غمگین خسته زندگی سکوت
𝙼𝚢 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚒𝚜 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚒𝚝, 𝚒𝚝'𝚜 𝚍𝚎𝚊𝚏.
سکوت من پر از فریادیه ک اگه کسی بشنوه کر میشه.️
4.7
فلسفی تنهایی سکوت فریاد ناشنوایی درون این متن کوتاه یادآور مفهوم "خودآگاهی" است. خودآگاه...
سکوت و فریاد: تحلیلی بر احساسات درونی:
این متن کوتاه یادآور مفهوم "خودآگاهی" است. خودآگاهی به معنای شناخت عمیق احساسات و افکار درونی است. سکوت لزوماً به معنای فقدان احساسات نیست، بلکه میتواند نمایانگر درگیری عمیق با احساسات ناشناخته باشد.
راهکار:
برای رهایی از فریادهای درونی، نوشتن احساسات یا صحبت با یک دوست میتواند کمککننده باشد. این کار به شما کمک میکند تا احساسات خود را بهتر درک کنید.
اگه بخوام یه توضیح کلی راجع به مودم بدم اینجوری ام که وقتی دراز میکشم کلافه میشم، وقتی راه میرم خسته میشم، حرف میزنم عصبی میشم، حرف نمیزنم حوصلم سر میره، حوصله ی بیرونو ندارم، از خونه موندنم خوشم نمیاد، درواقع بعضی وقتا توی کلافه ترین حالت ممکنم.️
4.9
غمگین تنهایی خسته سکوت بی تفاوت
بدونه اینکه بخوایم پامونو ب این دنیا گذاشتیم
بدونه اینکه بخوایم بزرگ میشم
بدونه اینکه متوجهش بشیم وابسته میشیم
بدون اینکه بفهمیم عاسق میشیم
بدونه اینکه بخوایم از دستش میدیم
بدونه اینکه بخوایم داغون میشیم
بدونه اینکه بخوایم نابود میشیم
بدونه اینکه بخواین دچار ی تقدیر تلخ یا شیرین میشیم
بدونه اینکه بخوام اخرش میمیریم:)
_🌚️
5.0
غمگین فلسفی خسته زندگی سکوت
گاهی اوقات همه چیز را رها میکنم و میگویم:
بگذار هر چه میخواهد بشود بشود...
گاهی اوقات بدنم دیگر توان و کشش حرص خوردن را از دست میدهد و بعضی اوقات هم با وجود همه ی سختی ها کنار می کشم و فقط تماشا میکنم..
تماشا میکنم و چیزی نمیگویم...
تماشا میکنم و قلبم خورد میشود و سکوت میکنم..
تماشا میکنم...️
5.0
غمگین حقیقت خسته سکوت
ما نسل مظلومی بودیم
نسلی که در اوج بی انصافی زمانه متولد شدیم
و از همان کودکی یاد گرفتیم که فقط درک کنیم
ما حتی روی گرفتن پول توی جیبی از پدرانمان رو هم نداشتیم
نسل ما رو نه گذشته ها درک می کنند و نه آینده ها خواهند فهمید
آنقدر عجیبیم که خودمان هم در چگونگی اش مونده ایم
نسل ما در کودکی هم کودکی نکرد
نسل سوخته ای که در اوج جوانی پیر شد️
5.0
غمگین حقیقت سکوت خجالتی
براے کسے نگراט شو.. کِ اونم نگرانت شه.. براے کسے غصـہ بخور.. کِ اونم غصتو بخوره.. براے کسے اشک بریز.. کِ اونم برات اشک بریزه.. حتے اگِ میخواے ے لبخنـב تحویل کسے بـבی؛ ب کسے بـבـہ ڪ اونم لبخنـב تحویلت بـבه..! چ برسـہ بِ نگرانے و غصـہ و اشک..️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت سکوت
حرفات، توجیههات، بهونههات همهرو قبول کردم و پذیرفتم. نه چون قانع کننده بود، نه چون به حرفات باور داشتم، فقط برای اینکه بفهمی دقیقا همینجایی که دیگه بابت کارات باهات بحث نمیکنم همینجا نقطهایه که تموم شدی.️
4.5
جدایی تیکه دار پایان رابطه سکوت بی تفاوتی رشد فردی در این متن، نویسنده به زیبایی نشان میدهد که نقطه...
پایان یک رابطه: نقطهی سکوت:
در این متن، نویسنده به زیبایی نشان میدهد که نقطهی پایان یک رابطه همیشه با جر و بحث همراه نیست، بلکه گاهی با سکوت و بیتفاوتی رقم میخورد. این بیتفاوتی، نوعی پذیرش دردناک واقعیت و رهایی از تلاشهای بیهوده است.
راهکار:
به یاد داشته باشید، سکوت و بی تفاوتی گاهی اوقات قویترین پاسخ و نشانه پایان یک مرحله است. به جای ادامه بحثهای بیهوده، انرژی خود را صرف رشد فردی کنید.
حواسم هست ک حواست نیست
تو خیلی وقته نیستی و من،
خیلی وقته برای دیدنت خاطره هارو پیاده روی می کنم:))
تو واسه نبودن،
فقط خداحافظی نکردی.
مگ رفتن به چی میگن؟
مگ دل کندن چطوریه؟
همینکه توی حافظه ی کوتاه مدتم،
هیچ اثری از تو نیست،
همین که تمام شهر برایم جای خالی شده،
همین که توی خیابونا دنبال یکی شبیهت میگردم،
یعنی حواسم بهت هست...
یعنی حواست بهم نیست....️
5.0
غمگین دخترانه خسته دلتنگی سکوت
«تنهام»
درد !
اون ک خود منم
زخم !
یعنی رد رو تنم
مرگ !
یعنی رویای شبام
خواب !
اون ک نمیاد به چشام
زندگی !
یعنی سیاهی روزام
عشق !
یعنی بغض خاطره هام
سکوت !
یعنی مُهر رو لبام
من هیچی جز تو نمیخواممممم:)))))))
𝓂ℴ𝒽𝒾️
5.0
غمگین شعر سکوت خسته
تو مرا آزردی...
که خودم کوچ کنم از شهرت
تو خیالت راحت...
میروم از قلبت
میشوم کورترین خاطره در شبهایت
تو به من میخندی
و به خود میگویی:
باز می آید و میسوزد ازین عشق ولی...
برنمیگردم؛نه
میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد
عشق زیباست حرمت دارد
چه کسی میداند؟
که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی!!
چه کسی میداند؟
که تو در حسرت یک روزنه در فردایی!!
پیله ات را بگشا
تو به اندازه پروانه شدن زیبایی️
5.0
شعر بهترین ها ادبی عشق یک طرفه سکوت
اون شبی که
حالت بد بود و با خیال راحت رفتی قدم زدی و سیگار کشیدی و خودتو تخلیه کردی
یکی یه گوشه نشسته بود و بی صدا تا صبح گریه میکرد و زل زده بود به اتاق تاریک چون فقط دختر بود ️
5.0
غمگین دخترانه خسته دختر سکوت
حتی همون #موقع که گفت تا #تهش باهات #میمونم ، فکر #رفتن تو #سرش بود !🖤🚶🏻♀️):️
5.0
غمگین جدایی خسته عشق یک طرفه سکوت
زمستان را بنگر
چه بی صدا از درد خود مینالد...
نه گریه زاری میکند
نه های و هوی دارد
اما در دلش قلبی محزون دارد
من هم زمستان بودم...
هنوز هم هستم
یی صدا گوشه ای، به تماشای جهان نشستم
برنمی آید کاری ز من
جز صبر و امید و تظاهر به خوب بودن هایم♡ᵕ̈️
5.0
غمگین زمستان سکوت ادبی