احتمالا گراهامبل هم عاشق بوده
كه تلفن را ساخته، وگرنه
به عقل هيچ آدمی نمیرسيد
كه میتوان حضور گرم كسی را، از سيمهای
سرد عبور داد:)🙃❤
♡SHAHRYAR♡
چقدر شکستم تو خودم بی صدا🔇
️هر شب آب نمک قرقره می کند
گلو درد دارند چشم هایم !
بغض گلدان لب پنجره را چلچله ها می فهمند
حال بی حوصلهِ ها را خود بی حوصلهِ ها می فهمند
#رضا_احسان پور
ای کاش هرگز بغلم نمیکردی، مگر نمیدانستی کـ عاشِق میشوم
️ای ملائک که به سنجیدن ما مشغولید
بنویسید که اندوه بشر بسیار است...
سکوت …
نشانه داشتن آرامش نیست
آدما هرچه بیشتر
لبریز میشن
ساکت تر میشن …
منقبلازاینکهبهکسیبیاحترامیکنم
بهشاحترامگذاشتم.
اینوخوبیادتباشه...
بعضی وقتا خیلی بهت حسودیم میشه، کاش میشد بلد باشم اونطوری که تورو دوست دارم خودمم دوست داشته باشم:)
️๖ۣۜ 𝖈𝖑𝖆𝖒𝖊𝖗 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖕𝖚𝖑𝖘𝖊 𝖔𝖋 𝖆 𝖉𝖊𝖆𝖉
من همونیم که واکنشم وقتای ناراحتی
فقط کم حرف شدنه !
شازده کوچولو: تو سواد داری¿
روباه :سواد مال آدماست من شعور دارم:)
بر داغ دل ما،
مانده غوغای سکوت...
• شهرزاد
ما هیچـ
ما نگاهـ
|سهراب سپهری|
فراموش میکنم مثل آخرین لبخند واقعیم :)
️عمیقترین درجه جهالت محسوب میشود !
👤سقراط ️
آمدی خیر سرت عشق بورزی تو به ما !؟
به ، همین زندگی عادی ما گند زدی ...
همه ی آدمها درد دارند ....... حتماً که نباید جای زخم هاشون رو به شما نشون بدن تا باورتون بشه........
️سرانجام دل بجایی میرسد که دو راه بیشتر ندارد:
یا باید خون شود یا سنگ
ب یاد تمام درد های نچشیده، و قضاوت های شده
️برا کسی که همیشه مشکی میپوشه!❤
از قشنگی رنگای دیگه حرفی نزن!:)
حرفات همشون یادم رفته جز اونجا که گفتی:
حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم" :)
یک سکوت هایی هست
که ادم را خفه می کند
از ته دل میسوزی و دم نمی نزنی
و این غمگین ترین حرف دنیاست...
👤 امیر وجود
️ب خود از بالا می نگرم چقدر من افتاده ام!
️میفهمیدم، خودمو میزدم به اون راه .
️نشَسته ام وسط زندگی🌏
صَبور،غمگین،خَسته♻️💡
ِادامه دَهَنده و اِدامه دَهَنده...🖤☯️