تماشاگرت خواهم بود
زمانی که تاوان همه چیز را خواهی داد♻️
اگه چشماتم فدای آدما کنی آخرش میگن از اول کور بود!
[☹🖤]
☆꧁༒پر حرفیم ولی.... بزنیم که چی....♡༒꧂☆
️༺ بهترین چیز (سکوت) است...🕊️🖤 ༻
*◄থৣ The best thing (silence) ...
💖থৣ►
من یک دخترم 🌈
بی صدا گریه می کنم 🌈
در سکوتی سخت 🌈
ای دنیا مواظبم باش 🌈
قلبم هنوز دخترونه می تپه 🌈
توسکوت رشد کن...!
️Grow in slience
همیشه سکوت به معنای پیروزی تو نیست
گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بیصدا باختی.
Sessizlik her zaman zafer demek değildir.Bazen ne kadar sessizolduğunu anlamak için susarsın.🚶♀💔
این روزا تنها کسی که
به خاطرِ خودت میاد سراغت
حضرت عزرائیله :)
چند ماه پیش ما تا 3 نیمه شب با هم بیدار میموندیم و حرف میزدیم،و امروز حتی نمیدونم چطور بهت بگم ‹سلام›.
️آدما یه روز میرن که مهمن،
و یه روز برمیگردن که مهم نیستن...!
از هیچکس هیچ چیز بعید نیست!
حتی همونی که از ذهنت گذشت...
من سقوط کردم و...
همه سکوت کردن!
من چه سوخت قلبم همه چه سود کردن من شدم تاریکیه،همه شدن نور
این وسط همه شدن تبر
همه زخم دارن رو این جسد
همه یه جور سهم دارن از این بدن
محو آسمون شدم که من و زمین زدن عه،
من میخواستم که اصلا نه به اهل این زمین نگم!
شاید واسه همین بدم!
انقدر سکوت میکنم که گوشاتون کَر بشه . . ! #سکوت
️من احمق نیستم، فقط انقد تنبلم که حاضر نیستم ثابت کنم باهوشم..🗿
️ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ꜱᴛᴜᴘɪᴅ, ɪ'ᴍ ᴊᴜꜱᴛ ꜱᴏ ʟᴀᴢʏ ᴛʜᴀᴛ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴡɪʟʟɪɴɢ ᴛᴏ ᴘʀᴏᴠᴇ ɪ'ᴍ ꜱᴍᴀʀᴛ..🗿
من قاتل نیستم؛ فقط معتقدم تنها راه اصلاح بشر، کشتن اونهاست!♤
️ℑ 𝔞𝔪 𝔫𝔬𝔱 𝔞 𝔪𝔲𝔯𝔡𝔢𝔯𝔢𝔯, ℑ 𝔧𝔲𝔰𝔱 𝔟𝔢𝔩𝔦𝔢𝔳𝔢 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔱𝔥𝔢 𝔬𝔫𝔩𝔶 𝔴𝔞𝔶 𝔱𝔬 𝔯𝔢𝔣𝔬𝔯𝔪 𝔥𝔲𝔪𝔞𝔫 𝔟𝔢𝔦𝔫𝔤𝔰 𝔦𝔰 𝔱𝔬 𝔨𝔦𝔩𝔩 𝔱𝔥𝔢𝔪!♤
بگذار ببرند و بدوزند و بپوشند،
تو بخند، گوش بده،خیره بمان،هیچ مگو.
-هِممم!🤞🏾☁️ꈍᴗꈍ️
و گمان نبر که میان من و تو
چیزی عوض شده...
آن گاه که نمیگویم دوستت میدارم
یعنی که دوستترت میدارم... ^^️
ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴍᴜsɪᴄ ᴏғ ᴍʏ ʟɪғᴇ 🎶
هر صبری حدی داره ...
و هر سکوتی حرمتی:)))))
این نیز بگذرد ... مانند همیشه
️Let this pass too ... as always
درد تنهایی را به دل نگیر تنهایی تنها دردیست که در ذاتش خیانتی نیست♡︎
️دارم خفه میشم از فریادهایی که تو گلو خفه کردم🔇🔉
️جهان را بیخیال قهوه ات یخ کرد .
️عزیزان من واقعا نمیدونم اطلاعات زندگی من چی به شما اضافه میکنه که انقدر پیگیر فهمیدنش هستین🙂
️ما شوخی شوخی میخندیم , مردم جدی جدی فکر میکنن حالمون خوبه :(:
️لطفا سرتون تو کار خودتون باشه...!!!
️ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕨𝕠𝕣𝕜