درونگرا بودن اینجوریه که هم حرف میزنی،هم میخندی،هم میری بیرون و هم روابط دوستانه متعددی داری،فقط واسط سخته درباره ی مشکلات و اتفاقای درونت با کسی صبحت کنی؛همین... 🚶♀️️
اگه اذیتت میکنم، اگه قهر میکنم، اگه بهونه میارم، اگه ازت ناراحت میشم، اگه سرت حسودم، اگه سرت عصبی میشم؛ همهیِ اینا فقط به این دلیله که دوستت دارم و تو برایِ من خیلی مهمی. وگرنه میتونی بیای رفتارمو با بقیه ببینی و بفهمی من خنثی ترین آدم از دید افراد غریبهام.️