یکی از غم انگیزه ترین جمله ها بی شک جمله ایه که هاروکی موراکامی تو رمانش کافکا درکرانه نوشته: باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند ..️
ميگن شيشهها حافظه دارن! يعنی هر ضربهای که به شیشه بزنی، تو خودش جمع ميكنه! واسه همينه که بعضی وقتا بی دليل و با یه ضربهی كوچيک ميشكنه.. حكايت دل ما آدماست️
نمیدونم از احساساتمه... از زود رنج بودنمه.. از دلمه... از دوست داشتنه زیاده.... چه مرگمه.. ولی وقتی کلی حرف احساسی میزنم و طرفم سه تا دونه قلب فقط جوابشه...