درونگرا بودن اینجوریه که هر حرفی میخوای بزنی ، حس میکنی لزومی نداره اینو بگی ، میخوای از مشکلاتت صحبت کنی ، میگی خب مگه اینا میتونن واسم کاری کنن؟! بگم که چی؟!
اینجوریه که دیگران فکر میکنن افسردهای ، درصورتی که فقط از اضافهگویی خوشت نمیاد؛️
اینجوریه که دیگران فکر میکنن افسردهای ، درصورتی که فقط از اضافهگویی خوشت نمیاد؛️
4.9
بهترین ها حقیقت سکوت