تفاوت غم با افسردگی اینه که غم بعد از یک اتفاق ناگوار بهوجود میاد اما در افسردگی بدنت میگه: لعنت بهت دیگه نمیخوام با این شخصیتی که برام ساختی زندگی کنم.️
خیلی عجیبه حضورِ یه آدمی که کیلومترها ازت فاصله داره؛میتونه خیلی بیشتر از اون آدمی که دقیقا رو به روت ایستاده خوشحالت کنه! و عجیب تر اینکه نبودنش یه جوری حالتو بد میکنه، که واقعا صدای شکستنِ قلبتو میشنوی.️