گریه میکرد ، فریاد میزد ، درد میکشید ، اما ساکت بود . هر روز همین بود ، درونش غوغا ، بیرونش آرام . با کسی دردش را تقسیم نمیکرد ، البته که کسی متوجه ی دردش نمیشد ، بازیگر خوبی بود ؛ او سالها نقش یک فرد خوشحال و بی دغدغه را بازی کرد ، تا که یک روز همه گفتند :" خودکشی کرده ؟ بعیده ، به این نمیخورد " او موفق شد دردش را پنهان نگه دارد. ️
گاهی نه اشنا دردت را میفهمد نه حتی صمیمی ترین دوست ... گاهی باید تنهایی درد را فهمید تنهایی خلوت کرد تنهایی ارام شد .. و تنها خدا میداند چه میگذرد در دلت .....️