این متن به زیبایی نشان میدهد که حتی آرامترین پدی...
زخم تنهایی: درک سکوت و خود:
این متن به زیبایی نشان میدهد که حتی آرامترین پدیدهها مانند قهوه، سکوت یا موسیقی، زمانی که در بستر تنهایی قرار میگیرند، میتوانند تلخ و آزاردهنده شوند. تنهایی، خود، ابزارِ آشکارسازیِ درد است، نه علتِ آن.
راهکار:
تنهایی، گاهی اوقات به جای زخم، فرصتی برای خودشناسی است. سعی کن سکوت را با درک خودت پر کنی.
هیچ چیز جذابتر از زنانی نیست که ارزش خود را میدانند، استانداردهای خود را حفظ میکنند و اجازه نمیدهند کسی با آنها جوری رفتار کند که انگار گزینه دوم هستند.️
4.8
Değerlerini bilen, standartlarını koruyan ve kimsenin onlara ikinci seçenekmiş gibi davranmasına izin vermeyen kadınlardan daha çekici bir şey yoktur.
دل هایی که پاک هستند تمامی پاکی های جهان را به سمت خود جذب خواهند نمود، در نهایت عصاره ی تمام خوبی ها در وجودشان عشقی پاک می شود و آن ها را بالا و بالاتر می برد تا جایی که بالاتر از آن فقط خداست.️
4.9
Saf olan kalpler, dünyanın tüm saflığını kendilerine çekeceklerdir. Sonunda, tüm iyiliklerin özü sevgiden arındırılır ve onları yukarı kaldırır ve yukarıda sadece Tanrı olduğu noktaya kadar yükseltir.
این جمله یادآور اهمیت تفکر قبل از صحبت کردنه. در ف...
سکوت بهتر است؟ تأملی در باب سخن:
این جمله یادآور اهمیت تفکر قبل از صحبت کردنه. در فرهنگهای مختلف، سکوت به عنوان نشانه خردمندی و تعمق شناخته میشه. گاهی اوقات، نگفتن، خود نوعی بیان قدرتمنده.
راهکار:
قبل از حرف زدن کمی فکر کن! چرا؟ چون کلمات قدرت دارن و میتونن هم سازنده باشن هم مخرب. به تاثیر حرفات روی دیگران توجه کن.
نه اينكه حرفي نباشد، هست…. خيلي هم هست اما… دلشكسته ها خوب ميدانند، غم كه به استخوان برسد، ميشود سكوت….!️
این متن زیبا، بیانگر عمق احساسات درونی انسان است. ...
سکوتِ غم: وقتی درد به استخوان میرسد...:
این متن زیبا، بیانگر عمق احساسات درونی انسان است. سکوت، گاهی رساترین زبان برای بیان درد است، اما میتواند عواقب ناخوشایندی نیز داشته باشد. در روانشناسی، سکوت طولانیمدت ناشی از غم، میتواند نشانهای از افسردگی باشد.
راهکار:
به جای سکوت، احساسات خود را از طریق نوشتن یا صحبت کردن با یک دوست بیان کنید. این کار به شما کمک میکند تا احساس بهتری داشته باشید و از بار غم خود بکاهید.
یع حرف جالب ک روانشناس ها میگن: اگه بعد از اینکه از خواب بیدار شدی و خوابت و یادت موند بدون اون یع خواب معمولی و.. نبوده یع پیغام برای ط بوده...🐾🌓🪐! ️
تا حالا دلت برای خودت تنگ شده بعد به کسی بگیو بهت بخنده(خسته از دنیا)ال___ی ta hala dalat baraye khodat tang shodeh bad bah kasi begio bacpeht bakhandeh(khasteh az dania)al___ye😔😔 ️
4.7
man cpehich vaght baksi dardo del nemikonam chon darkam nemikonan man mishinam faghat garieh mikonam chon tarkam nemikonan benazm eshkaye cheshmamo faghat(khaste az donya)eli