شاد باش...
شاد بودن تنها انتقامیست که میتوانۍ از زندگیۍ بگیرۍ...️
شاد بودن تنها انتقامیست که میتوانۍ از زندگیۍ بگیرۍ...️
4.6
این جمله کوتاه، یادآور دیدگاههای نیچه دربارهی ار...