با زندگی نساز ، زندگی رو بساز 🌈🌍🌟
️
كه اين زيستن،
بی تو مرا نيستن است ...♡
و آنقدر خوب زندگی کنیم که مرگ از گرفتن جانمان بر خود بلرزد ....
️در امتداد کوچه پس کوچه های زندگی نوای اُمیدی است که مرا میخواند . .🌱🕊
- شایلین م
هرمشکلی پیش میاد میگم عربی دبیرستان چطوری گذشت؟
اینم میگذره...
انسانها همه چیو نابود میکنند، پنهان زندگی کن !
️‹ چشمِ دنیا بشود کور، تو مستانه برقص.^^🍃🐚 ›
️
من گمان می کنم
که همیشه
ذره ای دیوانگی
برای خلق سرنوشت
لازم است...
👤مارگریت یورستار
️彡منم یه روز بهشون یاد میدم که بازی رفت و برگشت داره彡️
من اون آهنگیم ڪ ردش ڪردي
و بهش گوش ندادي و بعداً
فهمیدي چقدر معرڪه بوده... :)
آدمها را آرام آرام دوست داشته باشيم. هربار چای داغ را با عجله سر كشيديم، سوختيم …
️
خودتون را با دیگران مقایسه نکنید هیچ قیاسی بین ماه و خورشید نیست اون ها زمانش که برسد هر دو می درخشند🌚🌝✨
️تا همتون هستید بگم که آدم باید جوری با دوستاش خوش بگذرونه که یادش بره گوشی دربیاره و سلفی بگیره...
️هر کجا هدهد دانا برود کنج قفس
جغد ویرانه نشین مرشد مرغان بشود🙃
وای اگر مرد گدا یک شبه سلطان بشود
مثل این است که گرگی سگ چوپان بشود👌👏
من مخفى كارى نميكنم فقط آدما رو قاطى كارو زندگيم نميكنم
️♥️⃤ Ben hiçbir şey saklamıyorum, sadece insanları iş ve yaşamıma karıştırmıyorum😕
ادم تا وقتی که شروع نکنه به نوشتن رزومه، نمیفهمه که چقدررر هیچ غلطی تو زندگیش نکرده.
️مرگ درمانیست برای اتمام درد زندگی ...
و اکنون ، درمانم ارزوست ...🖤🥀🕸
•| من عاشق و
او، ز عشقِ من بی خبر است...
ای کاش دل° و دلبر° و دلدار° نبود :) |
من پناهندهام
به مرزهای تنت...
#شاملو
️غم زمانی عظیم است
که تو را به سکوت وادارد ..
هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش
درور مینداز...️
تنهاييت را بچسب ، بى خيال آدمها ، وابستگى فقط درد دارد/
#بیو