جلوی اَبلهی که درکی از پرواز نداره،
هر چی اوج بگیری
کوچیکتر میشی!
زندگی یک دروغ تلخه!️
🔮 ʟⁱᶠᵉ ᴡᵃˢ ᵃ ʙⁱᵗᵗᵉʳ ʟⁱᵉ!
╰━─━─━─━•◈•━─━─━─━╯
به چیزای خوب فکر کن حرفهای قشنگ بزن
در حق دیگران خوبی کن همه چیز
به خودت باز خواهد گشت...👌❤️
"صبحتون بخیر"
️
Başkaları İçin İyilikler Yap
Her Şey Sana Geri Döneck
"Günaydın"
برای همه ی چیزهایی که گرفتی...
و بهترشو دادی...
️
Thank God.... For all the things you got ... And you made it better ...
لبخند بزن... واسه هیچ ڪس مهم نیست که تو چه حسی داری !!
:)👄️
فقط اسمش اتاق خوابه تا صب توش بیداریم .
️درد قویترت میکنه،اشک شجاعترت و دلشکستگی عاقلتر. پس از گذشته ت بخاطر یه آینده ی بهتر سپاسگزار باش.💔️
Pain makes you stronger, tears make you braver and heartbreak makes you wiser. So thank the past for a better future
بقول علی اردوان: بایدمی،شایدتم :)
️به خدا گفتم:چرا منو از لبه پرتگاه زندگیم رسوندی؟!
گفت:آخه میدونستم تو قدرت پرواز داری...!
تو بیخیالی ولی من...
عاشقتم هنوز شدیدا (=
دلمان روشن است
به اتفاق های خوب در راه مانده...'🤍🌸'
پدر و مادرت تو رو برای این بزرگ نکردن که ببینن به بقیه التماس میکنی تا دوستت داشته باشن..!
براشون احترام قائل شو!
[ رو ڪره ی زمیـن ...
هیشڪی مِث مـن به "طُ" نمیـاد ]💜
دو دقیقه بدردشون نخور
ببین چطور پرتت
میکنن دور...!
آدمای صاف و ساده احمق نیستند ، اونا فقط
فکر میکنند که همه آدما خوش قلبن .
𝘚𝘪𝘮𝘱𝘭𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥-𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥
سال نو میاد اما حسای من به تو
همون حسای قدیمی هستن...
🫀New year comes, But my feelings are those same old about you.
راز زندگی عشق بود که در این کره ی خاکی هیچ گاه تجربه نشد....
️یه جوری پرت توام که،
بزار خلاصه کنم چشاتو...
عشق آتشین و شاهزاده خر سوارو بیخیال!
بگرد دنبال کسی که کنارش آرامش داری، حال دلت خوشه ..
در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است
ورنه هر گبری ز پیری می شود پرهیزگار
ڪاش ..صبحِ یک روز بارانے
من در حجمِ آغوشِ تـــو
ساعت ها گرفتار شوم ...💜
جانے ڪه در تن است مرا
از براے توست...
چشاش بدونِ هیچ سرنگے مورفین تزریق میڪنه :)
️کاش میتونسی ببینی وقتی باهات چت میکنم چه لبخندی
میشینه روی لبام چه برقی میگیره چشام چه خونی جاری
میشه توی رگام !
همیشه یکی هست
که شنیدن صداش مثل
گوش دادن به یه
آهنگ میتونه آرومت کنه🤍
رفتیم تو قرنی که قراره توش بمیریم . . .
️بهترین آدمای زندگی آنهایی هستند که وقتی کنارشان بشینی، چای ات سرد میشود و دلت گرم.🌱
️قوی بودنم رو باید ممنون...
کارای شما باشم که زجرم داد:)!