هوای یار
سرمست آن نگاهتم از دل وجان هوای تو
جملیه جمع عاشقان مست بخاک پای تو
پرده زرویت برفکن تا گل ز رویت بشکفت
زنده شوم به یک نفس از لب جان فزای تو
عارف️
5.0
عاشقانه شعر دلتنگی
ما غایب شدیم، نه او.🥀
ما صدایش نزدیم، نه اینکه او پاسخ نداد.😔
و هرچه آمد…
دلتنگی، غربت، ترس، بیپناهی…
همه از آن لحظهای بود که پناه را فراموش کردیم.
ای صاحب زمان…✨
ما از شما دور شدیم و آوار غم، خانههامان را شکست.
بازگرد…🦋
یا ما را بازگردان به خودت…
که بی شما، هیچ هستيم.
حتی اگر همهچیز داشته باشیم.❤️🩹️
4.9
غمگین مذهبی حقیقت دلتنگی
تنها ستارهی شب تارم، شبت بخیر!
تار است بی تو لیل و نهارم، شبت بخیر
ای سر به شانههای رقیبان گذاشته
کی سر به شانهات بگذارم؟ شبت بخیر...
تو در کنار کیستی امشب که سالهاست
غیر از غم تو نیست کنارم، شبت بخیر
بسیار زخم بر دل خونم زدی و آه
تا صبح میشود بشمارم... شبت بخیر
هرچند بیتو تاب نمیآورم، برو
هرچند بیتو خواب ندارم، شبت بخیر
رفتی اگرچه وقت خداحافظی نبود
دیگر نشد بهانه بیارم، شبت بخیر...
#سجاد_سامانی ️
4.9
عاشقانه غمگین شعر دلتنگی
دلانه✨
و با گوش های خودم
از میان گریه هایش شنیدم که:
دنیا پس از تو نباشد، بعد از تو خاک بر سر دنیا...
•••
فاطمهی من ،
گریهی من ازبیم است؛
بیمِ آنکه بعد از تو
عمرم به درازا بکشد🥀!
+مولاعلی 'ع'
#دلانه
#فاطمیه
️
4.5
غمگین مذهبی مناسبتی حقیقت دلتنگی مادر
من که از یادم نمیره
همه ی خاطره هارو
یاده چشمات یاده موهات
عشقو باز واسم بیارو
بیا دستامو بگیر باز
من نگات کنم تو کن ناز
بیا باز بشین کنارم
عشقت اندازه ی دریاس 🌊💞
#محمد_آراه
️
4.2
عاشقانه شعر دلتنگی خاطره دریا
محبوبم ! گاه بیدلیل مینویسم ؛ روزنامه میخوانم و یا عکاسی میکنم . بیدلیل میخوابم ، بیدار میشوم ، به اداره میروم و خرید میکنم . بیدلیل چای مینوشم و به هنگام گرسنگی ، بیدلیل غذا میخورم ! همهی کارهایم بیدلیل است ؛ مثل گریه کردن و خندیدن ، مثل تفریحهای شبانه با دوستانم ، مثل رقصیدن حتّیٰ . حالا اگر به تو فکر میکنم و دوستت دارم ؛ بخاطر این است که برای این زندهماندنهای بیدلیل ، دلیل محکمی داشته باشم !:)️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه دلتنگی
من هیچوقت برات دلنشین نبودم...
من واسه تو مثل غروب جمعهبودم،
مثل وقتی که شارژ گوشیت بدموقع تموم میشه،
احساس خستگی بعد از کار،
سردرگمی بعد از شادی،
من برات اون آدمی بودم که خواست، ولی نتونست.
من هیچوقت برای 'تو' اون طور که میخواستی نبودم...️
4.9
غمگین شاخ بهترین ها نامردی خسته دلتنگی زندگی
یهچیزیمیگمهمیشهیادتونباشه ..
کارینکنیدکهادماحساستنهاییبکنه
رفاقتاتونُنشونندیدکهحسودپیدابشه
تهِهمهاینامنجربهدلشکستگیمیشه :)️
4.8
غمگین حقیقت خسته دلتنگی
ܢ̣ܣܩܢ ܭَܦ̇ࡅ߳ࡍ߭ 'ܝ' ܭَܦ̇ࡅ߳ܩܢ 'ܝܦ̇ࡅ࡙ܧ'
ܭَܦ̇ࡅ߳ࡍ߭ 'ܢ̣' ܭَܦ̇ࡅ߳ܩܢ 'ܢ̣ߊ ܝܦ̇ࡅ࡙ܧ'
ܭَܦ̇ࡅ߳ࡍ߭ 'ܥܼ' ߊࡐܩܥܩܢ ܢ̣ܭَܩܢ 'ܥܼܥߊ ߊܝ̇ ܝܦ̇ࡅ࡙ܧ'
ܭ ܥࡅ࡙ܥܩܢ ܢ̣ܥࡐࡍ߭ ܝܦ̇ࡅ࡙ࡐ߳ ܣࡅ࡙ܥ݆ܩܢ
ܭَܦ̇ࡅ߳ܩܢ 'ܥܼߊࡅ߭ܩܢ ܦ̇ܥߊܨ ܝܦ̇ࡅ࡙ܧ'
ܝܦ̇ࡅ࡙ࡐ߳ ܫߊܢܚ݅ܧࡅ߳ܩܢ ❣️🫂️
5.0
رفاقتی بامعرفت دلتنگی
و من مانند آدمک برفی هستم که عاشق خورشید شد¡'
و عاجزانه در برابرش زانو زد تا در آغوشش گیرد..
بدون آنکه بداند چه بر سرش خواهد آمد..
او ذره ذره آب شدن در آغوش عشقش را ترجیح داد به یک عمر تنهایی!!
و این است پایان خوش عاشقی؛
⛄☀(:
️
5.0
عاشقانه غمگین برف عشق یک طرفه دلتنگی
مشترک گرامی :
بسته سی روزه شما رو به اتمام است . .
پس از پایان حجم باقیمانده
عبادات شما با نرخ عادی محاسبه میشود . دیگر قرائت یک آیه قرآن ، برابر با ختم قرآن نخواهد بود ، دیگر نفس هایتان تسبیح پروردگار محاسبه نمیشود ، دیگر خوابتان عبادت شمرده نمیشود .
تمدید این بسته تا سال دیگر امکان پذیر نیست !
<از فرصت باقیمانده استفاده کنید
و هرگز ناامید نباشید
هیچکس تنها نیست ، همراه اول و آخر ، خدا ✨.️
4.8
غمگین مذهبی حقیقت دلتنگی خدا
عشق بعضی وقتها از درد دوری بهتر است،
بیقرارم کرده و گفته صبوری بهتر است،
توی قرآن خواندهام، یعقوب یادم داده است
دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است!
نامههایم چشمهایت را اذیت میکند...
درد دل کردن برای تو حضوری بهتر است؛
چای دم کن، خستهام از تلخی نسکافهها؛
چای با عطر هل و گلهای قوری بهتر است:)
من سرم بر شانهات؟ یا تو سرت بر شانهام؟
فکر کن خانم اگر باشم چه جوری بهتر است؟️
4.8
عاشقانه شعر دلتنگی
بعضی اوقات دلم میخواد وقتی همہ خانوادم خوابن یہ کولہ بردارم توش چند تا چیز مورد علاقمو بزارم و از در بزنم بیرون برم وسط یہ جنگل تنهایی زندگی کنم یا شاید کنار دریا ،
یا هر جایی جز جایی کہ کسی منو بشناسہ یا بشناسم :)
واقعا بعضی وقتا دلم میخواد زیادی تنها شم
سکوت مطلق باشہ ،
ارامش
دور از ادمای مزخرف
دور از هر چیزی کہ میتونہ ا️
4.7
غمگین تیکه دار حقیقت خسته دلتنگی
در برخی از روایات امده که گریه کنندگان بر سیدالشهدا علیه السلام در اخرت چنان محو جمال حضرت هستند که وقتی به آنها ملائکه به آنها میگویند وارد بهشت شوید ، بهشت را برای شما آماده کردند ، حاضر نمیشوند از دیدن چهره زیبای اباعبدالله دست بردارند و به نعمت های بهشتی مشغول شوند... (:
📚 _عشق خدا️
4.8
مناسبتی امام حسین دلتنگی
من نمیگم شاید من کم بودم
من نمیگم شاید بد بودم
من نمیگم شاید کم توجه بودم
من نمیگم شاید گناه کار بودم
من نمیگم شاید براش کم بودم
چون من صدم گذاشتم براش ولی دریغه شدم از احساسی ناچیزی که میتونست بهم داشت باش ولی نداشت میدید گریه هامو ولی بی تفاوت بود میدید که دیگ نمیخندم مث قبل ولی کاری نمی کرد میدونست من بدون اون ضعیف میشم میدونست تمام تلاش من داشتن اون ولی فق نگام کردخواستم بگم که اون هیچ وقت دوستم نداشت :)***
️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی عشق یک طرفه
سرد بودن با مرا، دیوار یادت داده است
نارفیق بی مروّت، کار یادت داده است
توبه ات از روزهایم عشقبازی را گرفت
آه از آن زاهد که استغفار یادت داده است
دوستت دارم ولی با دوستانت دشمنی
گردش دنیا فقط آزار یادت داده است
عطر موهایت قرار از شهر می گیرد بگو
دل ربودن را کدام عطار یادت داده است؟
عهد با من بستی و از یاد بردی، روزگار
از وفاداری همین مقدار یادت داده است.️
4.6
عاشقانه شعر نامردی دلتنگی دوستت دارم
زندگی حس غریبی است
که یک مرغ مهاجر دارد
سبزه ها در بهار می رقصند
من در کنار تو به آرامش می رسم
و با گرمی نفسهایت ، جانی دوباره می گیرم ،
دوستت دارم
با همه هستی خود ، ای همه هستی من
و هزاران بار خواهم گفت دوستت دارم را ...️
5.0
عاشقانه شعر دوستت دارم دلتنگی آرامش
بنظر من آدمی ڪه تو رو بلده خیلی بهتر از آدمیه ڪه دوست داره ...
اونی ڪه بلدت باشه میدونه وقتی ناراحتی چطوری آرومت ڪنه
میدونه وقتی خسته ای چطوری سرحالت ڪنه
اصن اونی ڪه تو رو بلد باشه میشه نسخه دوم خودت .. نیاز نیس چیزیو واسش توضیح بدی یا سعی ڪنی قانعش ڪنی خودش میدونه چه ڪاری رو ڪی باید انجام بده:))!️
3.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم دلتنگی آرامش همسر
ای فلک گر من را نمیزادی اجاقت کور بود؟!
من که خود راضی به این خلقت نبودم زور بود؟
من چه باشم چه نباشم کار دنیا لنگ نیست
من بمیرم یا بمانم هیچکسی دلتنگ نیست
روزگار مثل گل ما هم نگاری داشتیم
همچونی خوار نبودیم اعتباری داشتیم
ای که در فصل زمستان اینگونه میبینی مرا
این زمستان را نبین ماهم بهاری داشتیم️
4.9
شاخ غمگین زندگی دلتنگی ادبی
جسم مرده ای کح بازیگر خوبی هس 🫀🧠
خستم از خنده هایی کح پشتش بغض هس🤝🏾🤤
خستم از حرفای تکراری جماعت🛹😶
خستم از الکی گفتنای خوبم درحالی کح بغض خفم میکرد😶🌫️🖤️
4.9
تنهایی شیطنت خسته دلتنگی لاشی
از اول شروع کنیم....
ینی تو نیمه گمشدمی...؟!
خیلیم عااالی!...
چطوری ماه قشنگم!!!
بنظرت الان زود نیست برای این حرفا؟؟
دیگ این کلمه رو به زبون نیار«ای بب!»
دل به دل راه داره....
با ط حریف یه دنیام نداشته هامو میکنی جبران.....!!
همین بود.
میدونم نفهمیدی ولی همه ی اینا خط به خطشون مخاطب خاص خودشونو دارن....️
4.6
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
☾
امشب را منتظرت میمانم...
همان جا ایستگاه آخر آسمان ، کنار ماه!
تمام دلخوشی این دل ناخوش ؛
چمدانیست پر از خاطره... مبادا دیر کنی؟!
میخواهم از وابستگی ها و دلبستگی هایم بگذرم و برای همیشه بروم...
دیر بیایی ؛ از من چمدانی میماند و پیراهنی
که گل هایش با یادت شکوفه میزند...!️
4.8
عاشقانه بهترین ها شب دوستت دارم دلتنگی زندگی
دلتنگی یعنی نامیدی
یعنی مثل ماهی که امیدی نداره به دریا برگرده
ماهی حالش خوب نیس چون جاش خوب نیس بخاطر آبش حالش هر روز بدتر میشه
ماهی دیگر نتونست تحمل کنه بی صدا درد کشید و جان داد
به قول مادر بزرگم همیشه میگفت
هر شروعی قشنگه ولی هر پایانی دردناک هست:) 🙂🖤️
4.5
غمگین جدایی نامردی خسته دلتنگی
آرزون بود پیر بشیم بیخ ریشه هم☹️
آرزوم بود بشیم نفس هم):
زندگیمو زدم ب نامت ک بشم غلامت...!؛
رفتی زدی تبر،ب هرچی داشتم ازت(:
عاشقی مگه جرمه؛ک شدم مجرم اعدام شدم با دستانت🙂
ندارم دیگه فرصت،بیا شاید تموم امشب عمرم):
«محمدتم»🙂✌️️
5.0
غمگین تنهایی عشق یک طرفه دلتنگی
نشانی قلبت را
از یاد نمی برم
هوایت که به سرم می زند
می نشانمت کنار رویاهایم .....
دست دلواپسی ام را
به دستِ قلم می دهم.....
و با تو
در بارانی ترین لحظه ها
تمامِ عاشقانه هایمان را
نفس به نفس
مرور می کنم.
️
4.9
عاشقانه زندگی دلتنگی دوستت دارم
توخیابون راه میرم هرکیو نگاه میکنم شبیه توعه
صدای کسیو میشنوم میگم چقدر صداش شبیه توعه
هرکیو از پشت نگاه میکنم فکر میکنم تویی
با هرچیزی یاد تو میوفتم
نمیدونم باید چیکار کنم
تقصیر تو بود که اینطوری وابسته م کردی..
-دلی..:)️
4.9
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی
اونجا که علی رضا قربانی تو اهنگ روزگار غریبش میگه
نمانده در دلم دگر توان دوری
چه سود از این سکوت و اه از این صبوری
تو ای طلوع ارزوی خفته بر باد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد
️
4.9
عاشقانه جدایی دوستت دارم دلتنگی موسیقی
میتونم توی اوج دوست داشتن بهت بگم ازت متنفرم اما؛ عاشقت باشم !
میتونم تو اوج دلتنگی بهت بگم نمیخوامت اما؛دلتنگت باشم !
میتونم تو اوج درد بگم خوبم اما؛ درحال پاشیدن باشم !
میتونم تو اوج رفاقت بهت بگم رفیقم اما؛ در حد رفیق نخوامت!
میتونم تو اوج ناراحتی بگم خوشحالم اما؛ درحال گریه کردن باشم !️
3.6
𝖒𝖎𝖙𝖔𝖓𝖒 𝖙𝖛𝖎 𝖆𝖔𝖏 𝖉𝖔𝖘𝖙 𝖉𝖆𝖘𝖍𝖙𝖓 𝖇𝖍𝖙 𝖇𝖌𝖒 𝖆𝖟𝖙 𝖒𝖙𝖓𝖋𝖗𝖒 𝖆𝖒𝖆 '𝖆𝖘𝖍𝖌𝖍𝖙 𝖇𝖆𝖘𝖍𝖒 ! 𝖒𝖎𝖙𝖔𝖓𝖒 𝖙𝖔𝖔 𝖆𝖔𝖏 𝖉𝖑𝖙𝖓𝖌𝖎 𝖇𝖍𝖙 𝖇𝖌𝖒 𝖓𝖒𝖎𝖐𝖍𝖛𝖆𝖒𝖙 𝖆𝖒𝖆 𝖉𝖑𝖙𝖓𝖌𝖙 𝖇𝖆𝖘𝖍𝖒 ! 𝖒𝖎𝖙𝖔𝖓𝖒 𝖙𝖔𝖔 𝖆𝖔𝖏 𝖉𝖗𝖉 𝖇𝖌𝖒 𝖐𝖍𝖔𝖇𝖒 𝖆𝖒𝖆 𝖉𝖗𝖍𝖆𝖑 𝖕𝖆𝖘𝖍𝖎𝖉𝖓 𝖇𝖆𝖘𝖍𝖒 !𝖒𝖎𝖙𝖔𝖓𝖒 𝖙𝖔𝖔 𝖆𝖔𝖏 𝖗𝖋𝖆𝖌𝖍𝖙 𝖇𝖍𝖙 𝖇𝖌𝖒 𝖗𝖋𝖎𝖌𝖍𝖒 𝖆𝖒𝖆 𝖉𝖗 𝖍𝖉 𝖗𝖋𝖎𝖌𝖍 𝖓𝖐
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی دوستت دارم