جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]

3042 پست
متن های دلتنگی گلچین بصورت بلند , تعداد 3,042 متن دلتنگی به ترتیب بهترین ها برای کپشن و متن های بلندمتن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]
شعر دلتنگی تنها دلتنگی دلتنگی غمگین عاشقانه دلتنگی دلتنگی دلتنگی - جدیدها دلتنگی عربی دلتنگی انگلیسی دلتنگی ترکی کوتاه دلتنگی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
دلم می‌خواست یه نفر باشه...
حرف نزنم... بگه: میدونم چته!
بلند شو...!
بزن بریم بیرون...!
تو ذهنم بگم کجا؟! بگه: کجاش مهم نیست...!
میریم یه جا که دور باشیم از آدما...
تا خواستم بگم حوصله ندارم،
بگه: فقط، نمیام و حوصله ندارم و فلان و بهمان نداریما!
تا بغض کردم بگه:
مگه من مُردم که اینطوری بغض کردی...؟!
تا اومد اخمام بره تو هم،
بگه: میدونستی وقتی عصبی میشی،
بیشتر منو دیوونه خودت میکنی...؟!
زیر پوستی که خندم گرفت،
بگه: و️
4.9
عاشقانه رفاقتی دلتنگی
*شایدامروز،تقدیرات‌ِخدارادرک‌نکنی*
*اماروزی‌شُکرگزارِآن‌خواهی‌بود*

*قُدَرُاللّهِ‌أَجْمَلُ‌مِنْ‌أُمْنِيَاتِكَ*
*تقدیرخـدا،زیباترازآرزوهای‌توست🌱*️
4.8
غمگین دلتنگی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
*خواستن و نتوانستن رفتن و نرسیدن...!*
*نسل آرزوهای که تا آخرش حسرت ماند....!*
*نسل آهنگ های سوزناک...!*
*نسل درد و دل با CHAT_G-P-T-....!*
*نسل قرار گرفتن بین دو راهی....!*
*نسلی ڪه ناله های همدیگر را فقط لایڪ میڪنیم.....!*
*نسل خوابیدن با فون و چت ڪردن....!*
*نسل بی پولی و فقر..!
*نسلی که خوابیدن هاش ڪابوس و استرس داشت....!*
*تنها نسلی هستیم ڪه هرگز نخواهیم گفت جوانی ڪجا.!
*سلامتی این نسل ڪه تابوت سنگینی دارند🫠⚰️💔️
4.8
غمگین تنهایی حقیقت خسته دلتنگی
در خیابان راه میرفتیم
دستم در دستش بود
و باران نم نم می‌بارید
میخندیدم
شاد بودم
از ته دل
ناگهان...
ناگهان از خواب پریدم
دیدم در اتاقم هستم
دستم خالیست
صورتم خیس است
و چشمانم قرمز.... 💘

4.0
تنهایی جدایی دلتنگی عشق یک طرفه خاطره
مشابه ها
بیصدا رفتی دلم گاه دلتنگ می‌شود
رفع دلتنگی مگر جز دیدن یار می‌شود؟
دیدارِ تو مرا در خواب هم نسیب نشد
دلِ بیچاره به جز تو به کسی گیر نشد

#حنانه_پولادی️
4.4
عاشقانه شعر حقیقت دلتنگی دوستت دارم
تنهایی یعنی که بغض کنی بشکنی هیچکی نفهمه
تنهایی یعنی شبای سکوتو قلبی که زخمه
تنهایی یعنی قدم بزنی دوباره زیر بارون
خودتی و شب و چشمای گریون


#اهنگ.ندیم.تنهایی️
4.7
غمگین شعر خسته دلتنگی نامردی
خیلی از آدما عاشق نمیشن ، فقط میخوان یکیو داشته باشن ، باید یکی حتما باشه ، فقط بودنه مهمه ، کی باشه و چجوری اومده باشه و غیره اش مهم نیست ! عادت کردن به تنها نبودن ، این بدترین اعتیاد ممکنه که یه آدم میتونه داشته باشه ،
« اعتیاد به دوست داشتن ».️
4.5
بهترین ها فلسفی لاشی عشق یک طرفه دلتنگی
دق‍‌‌ی‍‌‌ق‍‌ا ه‍‌‌م‍‌‌ون‍‌‌ج‍‌‌ای‍‍‌ی که‍‌ گ‍‌وش‍‌‌ی‍‌ت‍‌و گ‍‌ذاش‍‌ت‍‌ی رو ق‍‌ل‍‌‌ب‍‌ت دار‍‌‍ی به‍‌ دی‍‌وار #ل‍‌ب‍‌‌خ‍‌‌ن‍‌د م‍‌‌ی‍‌‌زن‍‌ی!
ه‍‌‌م‍‌‌ون‍‌‌ج‍‌‌ای‍‍‌ی که‍‌ اگه‍‌ ی‍‌‌ک‍‌م دی‍‌رت‍‌‌رج‍‌‌واب زن‍‌گ‍‌ات‍‌وب‍‌ده #اش‍‌ک‍‌ات ی‍‌ک‍‌ی درم‍‌ی‍‌ون م‍‌‌ی‍‌ری‍‌زه و ف‍‌ک‍‌رت ه‍‌‌زارج‍‌ام‍‌ی‍‌ره!
  ه‍‌‌م‍‌‌ون‍‌‌ج‍‌‌ای‍‍‌ی که‍‌ دن‍‌ب‍‌ال ب‍‌ه‍‌تری‍‌ن م‍‌ت‍‌ن ه‍‌ا ب‍‌‌رای #اث‍‌ب‍‌ات ع‍‌ش‍‌ق‍‌ت ه‍‌س‍‌ت‍‌ی!
ه‍‌‌م‍‌‌ون‍‌‌ج‍️
5.0
عاشقانه دلتنگی عشق یک طرفه
بعضی حرفا رو نمیشه گفت، باید خورد!
ولی بعضی حرفا رو...
نه میشه گفت، نه میشه خورد!
میمونه سر دل...
میشه دلتنگی! میشه بغض! میشه سکوت!
میشه همون وقتایی که خودتم نمی دونی چته...💔 !
4.9
شاخ غمگین تنهایی زندگی دلتنگی سکوت
ولي آدم نياز داره يه چيزايی رو بشنوه
مثل: "چه خوشگل شدی"
"چه موهات قشنگه"
"چه لباست بهت مياد"
"چه عطره خوش بويی"
"دلم برات تنگ شده"
"دوست دارم"
تا نَميره...🫀️
4.8
عاشقانه متفرقه دلتنگی
جهانگیر : نمی خوای کسی متوجه غصه خوردنت بشه!؟
مژده :زندگی ادامه داره، وقتی چیزی رو دوست داری ترس از دست دادنش رو بهت میده، وقتی هم از دستش میدی، غصه میخوری، پس چیکار کنیم؟ از دوست داشتن، دست بکشیم؟، دوست داشتن برای آدم خوبه، خوبت میکنه، تو به حرف من گوش کن، بدو :)

- حلقه ️
5.0
غمگین زندگی دلتنگی
- یه رفیق کُرد داشتم همیشه معشوقشو
رو ‹‍ مالگم › با لحن قشنگش‌ صدا میزد
یه بار ازش معنیشو پرسیدم گفت :
‹‍ یعنی تموم دارایی من ، تموم چیزایی
که تو این دنیا دارم ، همه‌ خوبیا
قشنگیا هر چی که دارم و ندارم فکر کنم
از این کلمه قشنگ‌تر وجود نداره برایِ
وصف کسی که دوسش داریم . .
و صدا بزنیم مالگم ِ من . . )!💙'🥲✨️
4.8
عاشقانه بهترین ها رفاقتی دوستت دارم دلتنگی همسر زندگی

.
بغض اگر خوردنی بود که
مکافـات نداشتیم !
میمانَد
رسـوب میکند
در خاطرات ...
در تک تکِ مکث ها و سکوت ها
از هر آهنگ و شعر غمگینی
تغذیـه میکند
تا بزرگ شود ...
بزرگ تر که شد
دیگر
تو بغـض نداری !
بغض
تـو را دارد ...

5.0
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی زندگی
رسیده ام به حس برگی که
می داند باد از هرطرف که بیاید
سرانجامش افتادن است..

I have a feeling of a leaf
He knows the wind is coming from wherever he goes.
The end is falling.

#حضرت_فاطی‍️
4.4
شاخ غمگین حقیقت خسته دلتنگی
گاهگاهی که دلم می‌گیرد
پیش خود می‌گویم
آنکه جانم را سوخت،
یاد می‌آرد از این بنده هنوز؟
گفته بودند:
که از دل برود یار چو از دیده برفت…
سال‌ها هست که از دیده‌ی من رفتی، لیک
دلم از مهر تو آکنده هنوز...

#حمید_مصدق️
5.0
عاشقانه شعر دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
دِلتنگی فقط اونجاش بَدِه که

یِهو به خودِت میای میبینی

توو خیالِت داری

باهاش حَرف میزنی …

ولی خُب حِیف !!

حِیف که بِقول شَهریار :

“خیالَت ساده دِل تَر بود و با ما از تو یِک رو تَر”

4.7
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
تو مرا آزردی که خودم کوچ کنم از شهرت
تو خیالت راحت میروم از قلبت
میشوم دورترین خاطره در شب‌هایت
تو به من میخندی و به خود میگویی باز می‌آید و میسوزد از این عشق ولی
برنمیگردم، نه
میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد
عشق زیباست و حرمت دارد...️
4.9
عاشقانه شعر دلتنگی دوستت دارم
بعضی وقتا هم هست که دیگه
به خودت میگی
ببین فلانی تو همه تلاشتُ کردی....
بذار اونم تلاش کنه، بجنگه...
شاید اصلا لازمه از دست بده،
تا بیشتـر قدر بدونه
تا بفهمه چی از دست داده...😔🖤️
4.8
غمگین دلتنگی
ای اشک آهسته بریزکه غم زیاداست....ای شمع آهسته بسوزکه شب درازاست..... 💔 شب است ومن دلم ماتم گرفته.....دلم ازدوریت ماتم گرفته..... زندگی سوختن وساختن است.....بی جهت تجربه اندوختن است.......... زنگی کهنه قماری بیش نیست.........که همیشه که همیشه باختن است.......... واما........غم عشقش بیابان پرورم کرد.....💔️
4.9
غمگین شعر دلتنگی
نه، این انصاف نیست.. انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی هزاربار ببینی، و در عین‌حال آنقدر بزرگ باشد که نتوانی آن‌کسی را که دلت می‌خواهد، حتی یک‌بار ببینی.️
4.9
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
دلم توجه او را میخواهد
دلم سفر با او را میخواهد
دلم صدا زدن او را میخواهد
دلم لمس کردن او را میخواهد
دلم دلخوشی با او را میخواهد
دلم هرجا رفتن با او را میخواهد
به او نگویید، اما من دلم او را میخواهد.️
4.5
تنهایی جدایی حقیقت دلتنگی عشق یک طرفه
«شب بخیر…
امشب هم مثل هر شب، سکوت اتاق خلأ نبودنت را بلندتر می‌کند.
چراغ‌ها خاموش می‌شوند، اما فکری که از تو می‌گذرد هنوز روشن است.
امیدوارم خواب‌هایت آرام‌تر از دل بی‌قرار من باشد....️
3.8
غمگین تنهایی تنهایی دلتنگی شب احساس
در این متن، نویسنده به زیبایی حس تنهایی و خلأ ناشی...

شب بخیر: دلتنگی در سکوت شب:

در این متن، نویسنده به زیبایی حس تنهایی و خلأ ناشی از نبودِ کسی را به تصویر کشیده است. سکوت اتاق و خاموشی چراغ‌ها، همگی نمادهایی از این فقدان هستند، در حالی که ذهن نویسنده همچنان درگیر خاطرات است. این تقابل میان سکون فیزیکی و پویایی ذهنی، عمق احساسات را نمایان می‌سازد.

راهکار:

یادآوری خاطرات خوب در لحظات تنهایی می‌تواند تسکین‌دهنده باشد. سعی کنید به جای تمرکز بر فقدان، به لحظات شیرین مشترک فکر کنید.

قمار‌عشق‌شیرین‌است‌و‌من‌هرگز‌نمی‌بازم
تو‌ازآس‌دلت‌مغرور‌ومن‌دلخوش‌به‌سربازم
چه‌حکم‌است‌این‌که‌میدانی،که‌حکمادست‌من‌خالیست
دل‌ودستم‌که‌میلرزد‌،خودم‌راپاک‌میبازم
تو‌بازی‌میکنی‌ازرو‌و‌من‌آنقدرگیجم‌که
نمیدانم‌کدامین‌برگ‌را‌باید‌بیندازم
اگرحاکم‌تویی‌ای‌عشق‌،من‌تسلیم‌تسلیم
همه‌ازبردمغرورو،من‌برباخت‌می‌نازم
قمارعشق‌بامن،مثل‌جنگ‌شیرباآهوست
دراین‌پیکارمعلوم‌است‌،پایانم‌ازآغازم


ܢܚــڪوࡅ߳ـ✯️
5.0
عاشقانه غمگین سرباز سیگار دلتنگی
اونجا که حسین توکلی میگه:

ازت دلگیرم و بازم دلم تنگ نگاهاته
ازت دلگیرم و بازم دلم درگیر چشماته
ازت دلگیرم و بازم تو رو بدجوری کم دارم
نبودنت کنار من شده باعث آزارم
ازت دلگیرم...

-سیتا ️
4.9
غمگین شعر دلتنگی عشق یک طرفه دوستت دارم
نَـ‌هَـ‌نـ‌گـے دیـ‌د مَـ‌رگَـ‌شـ را وَلـے دِل را بَـہ سـ‌اݼِـ‌لـ زَد

مَـ‌نـ از پـ‌ایـ‌انِـ خُـ‌ود آگـ‌اهَـ‌مـ اَمـ‌ا

♡دُوُسْـ‌تَـ‌تْـ دارَمـ♡️
5.0
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
مرلین مونرو چقدر زیبا میگہ ڪه:
اگہ توے زشت ترین شرایطم
دوستم نداشتہ باشے
پس توے بهترین شرایطمم لیاقتم رو ندارے
اگہ یہ روزایے حالتون خوب نبود
و آدمایے مهم زندگیتون ڪنارتون نموندن
تو حال خوبتون هم
لیاقت ڪنار شما ایستادن رو ندارن😇💙
4.9
عاشقانه تیکه دار دوستت دارم حقیقت دلتنگی
گفتم یه مدت از هم فاصله بگیریم تا بدونی داری چیکار میکنی:)
کلا ازت دارم دور میشم ولی یسوال
جدی تو دلت تنگ شده برام؟
برای اینکه یوهویی بغلت کنم و اسمتو بگم و بعدم ببوسمت؟:)
اما من تورو باور کرده بودم بهت ایمان داشتم ولی تو خیلی نامردی ک همه تفکراتمو خراب کردی
بهم گفتی تو بغلم نزدیک بود اشتباهی اسم اونو بجای اسم من بگی:) صــدای شکستن قلبم رو هیچوقت یادم نمیری
قراره ببخشمت؟:)
تکلیفت کاش با خودت روشن بشه و خوب باشی️
4.9
عاشقانه غمگین دلتنگی عشق یک طرفه