تو زندگی خیلیامون یکی هست که تا میتونسته دلمونو شکونده، اما اگه برگرده بگه دوست دارم بهش میگیم من بیشتر...
️
3.2
غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
شَمع میسوزَد بهحالِ عاشقِ، عَفیون شُده؛
عَقل میگِرید بهحالِ باطنِ، دلخون شُده.
دَرد را عاشق کُند معنا، و جز مَجنون نَفهَمَد؛
ریشخَند گَرَدَد هر آن کس، گوئیا مَفتون شُده.
آتَش از آنِ پَرِ پروانه شُد در این میآن؛
دَرد میباید کِشید آن، که چِنین اَفسون شُده.
عِشْق را از بَر شُدَم از بُلْبُلِ دلباخته؛
رَفت از پَهْلویش اَما، میگَردَد هَنوزَم بُلبُلِ مَجنون شُده.️
2.6
غمگین شعر دلتنگی عشق یک طرفه ادبی
بعد از رفتنت
نسبت به هر چیزی دلهره دارم !
به باز شدن در ،
زنگ تلفن ،
پیامک گوشی ،
صدای آشنا ،
نم باران ،
راه همیشگی ،
دلهره هایی که هیچ کدامشان
تو نیستی ... !
️
2.0
غمگین دخترانه حقیقت خسته دلتنگی
اگه قراره بری هچ وقت وارد زندگیه کسی نشو
اگه قراره دلشو بشکنی هچ وقت نزدیکش نشو
اگه قراره بازیش بدی هچ وقت وارد بازی نکنش
اگه قراره بهش اهمیت ندی هچ وقت کاری نکن ک فککنه برات مهمه
اگه قراره اون بمونه و خاطراتو اشکاش هچ وقت براش خاطره نزاراگه قراره بهش خیانت کنی هچ وقت باهاش وارد رابطه نشو
اگه قراره فقط برای رفع نیاز جنسیت بخاییش لطفا نخاش🚶🏿♂🌱️
2.8
شعر رفاقتی دلتنگی خسته عشق یک طرفه
یک دم ز بیوفایی عالم غمت مباد
یک عمر عاشقی کن و یک دم غمت مباد
مردم به هر که آینه شد سنگ میزنند
از طعنههای عالم و آدم غمت مباد
گفت: اولین نشانەَی عاشقشدن غم است؟
بوسیدمش به گریه و گفتم: غمت مباد
روزی اگر قرار شد از هم جدا شویم
من میروم ز یاد تو کمکم، غمت مباد
دلشورهی وصال و پریشانی فراق
از این غمت نبود، از آن هم غمت مباد
#فاضل✨
️
2.7
عاشقانه شعر دلتنگی ادبی
تصمیم رفتنت،
سریع تر از
فرار کفتر
از سنگ ها بود
کاش
با سنگ میزدمت،
آروم تر میرفتی
این درختا
پالت سبزشون
خشک شده
و
برگا راهیه
زرد خونه شدن
کاش
همه ی سبز هارو،
به چشمات نمیداد
دیگه خورشید
برگا رو هم
نمیشناسه
رُ️
2.6
عاشقانه غمگین دلتنگی زندگی سیگار
شب افتاد… من هم.
دلخستهام؛ حتی از دلخستگی.
بارون… گریهی آسمونه، من چی؟
بیصدا شکستم.
تو رفتی، نفسهام سرد شد.
درد… تنها یادگار تو.
خاموشم؛ مثل بعدِ تو.
نیمهام رفت… من موندم.
دلم خاکستره.
نبودنت، طولانیترین شعره️
1.6
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
نزار قبانی میگه :
هم میترسم دوستت داشته باشم
اونوقت تو بری و من درد بکشم !
هم میترسم دوستت نداشته باشم
که فرصت «عاشق تو بودن» از دستم میره
و پشیمون میشم ، حالا تو بگو :
چطور عاشقت باشم و درد نکشم !؟
و چطور عاشقت نباشم و پشیمون نشم !؟(: ️
1.8
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
🔸امام زمان علیهالسّلام عزیزی است که در بین ما هست ولی ما نمیشناسیمش.😔💔
📌معنای غیبت، غیبت معرفتی است.
«بنفسی انت من مغیب لم یخل منا»
این «مغیب» به معنای این است که ما او را میبینیم در بین ما هست ولی او را نمیشناسیم🥀
🍃استاد آیت الله سید حسن ابطحی🍃️
2.1
غمگین مذهبی حقیقت آرامش دلتنگی
✨اول مظلوم عالم علی ابن ابیطالب علیهالسلام بود که در زیارتش عرض میکنیم:
«ألسَّلامُ عَلَیکَ أوَّلُ مَظلُومٍ»🥀
سلام بر اول مظلوم علی علیهالسّلام،
و امروز آخر مظلوم از اهل بیت پیغمبر، حضرت بقیه اللهارواحنافداه است😔💔
🍃استاد آیت الله سید حسن ابطحی🍃️
2.7
غمگین مذهبی حقیقت دلتنگی خدا
✨🧿در کوچههای بارانزدهی خاطره،
تو رفتی و قلبم ماند در حسرتِ سایهات.
هر شب، ستارهها را میشمارم،
اما هیچکدام نمیدرخشد چون چشمانِ رفتهات. 📌🩹
دستانم خالیست از گرمایِ دستانت،
و باد، نامت را زمزمه میکند در سکوتِ شب.
عشقم، تو دریایی بودی که در آن غرق شدم،
حالا موجهایِ تنهایی، مرا به ساحلِ غم میبرند. ❤✨
️
3.2
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی دوستت دارم
.
.
وقتی به یک نفر اعتماد میکنیم ، و او در نهایت ما رو پشیمان میکنه !
#محمود_درویش حرف دلمون رو
اینجوری میگه :
میخواستم به تــو بگویم که بهجز تــو از همه
ناامید گشتهام و میترسم از همه !
اما پیش از آنکه به تــو بگویم
تــو نیز ناامیدم کردهای . .
.️
2.8
شعر جدایی عشق یک طرفه دلتنگی
به آن سگی که آرزو داشت در پشت درخونه ی اباعبدالله الحسین جان دهد بگویید(:ماشاالله به سعادتت، که بعضی از این آدمیان لیاقت این آرزو را ندارند)🖤
#یاحسین
#یااصحابالحسین
#یااباعبدالله
#کربلا
#اللهمارزقناحرم
#اناکلبشیشگوش️
3.0
غمگین مذهبی دلتنگی امام حسین
او مرا داشت اَما باز حرف از مُردن میزد،
او مرا داشت اَما همیشه از تنهایی میگفت،او مرا داشت اَما از بی کسی و بی توجهی حرف میزد، او مرا داشت اَما باز هم استوری غمگین میگذاشت. او مرا داشت اما انگار منی در زندگیش وجود نداشت.️
3.2
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم عشق یک طرفه
برو جلو، نترس از سختیا
هر قدم کوچیک، تو رو به هدفت نزدیکتر میکنه
شکست بخشی از مسیره، نه پایانش
باور کن که میتونی
و هر روز یه شروع جدیده.
1.7
غمگین حقیقت دلتنگی زندگی
سال جدیدتون مبارک✨
میدونم امسال مثل سالای قبل هیچکس اون حسو حال نوروز رو نداره ولی سال جدیده خوشحال باشید دوستان✨
ما ملت ایرانیم از نسل کوروش از جنس خورشید و آفتاب شرق✨🌞
نوروزمون مبارک واسه ایرانی و یک ایران ارزوی خوشبختی، سرحالی، نور و امید دارم🪷✨
امیدوارم امسال فرق داشته باشه و ایران حالش خوب باشه نوروزتون مبارک هموطنام✨💋❤️️
1.8
عاشقانه دخترانه دوستت دارم حقیقت دلتنگی
نمیدانم بنویسم یا نه!
دلم برایش خیلی تنگ شده بود ، از سرکار می آمدم زمزه ی مردم به گوشم رسید هرکسی با موبایل داشت صحبت میکرد و تبریک عید می گفت؛ در حال راه رفتم یک لحظه به زمین خیره ماندم ، متعجب ! این اولین عیدی بود که کنارش نبودم و نداشتمش خیره ماندم و با فکرش به راهم ادامه دادم یاده سال تحویل قبلی بخیر که باهم رفتیم برای خرید هفت سین و سال های قبل تر و چه عید تاریکی برایم هست پُره از تنهایی💔🚶♂️️
3.5
عاشقانه غمگین دلتنگی زندگی خاطره
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
🕯🥀🕯🥀🕯🥀🕯🥀🕯
لحظه تحویل سالی که عیدش مبارک نیست...🖤
دعا میکنم در این سال جدید، زندگیتان پر از لحظاتی شاد با موفقیت در زمینههای مختلف باشد.
با آروزی بهترینها🕯💕
سال نو مبارک. . .
️
1.3
غمگین مناسبتی حقیقت دلتنگی زندگی
سالعجیبوترسناکیبود...
خداروشکرمیکنمکهتمومشد
چونمطمعننیستمچقددیگهمیتونستمدوومبیارم
سالخیلیمزخرفیبود
امیدوارمسالهایدیگهاینجورینباشه
امیدوارمنسلهایآیندههمچینسالهاییروتجربهنکنن
امابازمانسانیمو...
زادهامید..
مجبوریمامیدداشتهباشیم
بهآینده...
بهشرایطمون...
دوستتوندارم💘
عیدتونمبارک...🛐️
2.0
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
واقعا ازت توقع نداشتم که همچین کاری کنی خییلی ادم دورویی هستی
مگه من باهات چیکار کردم الان فهمیدم که چه آدمی هستی
ببین چه کاری باهات بکنم
جوری ابروتو میبرم که حتی نتونی از خونت بیای بیرون
فک کردی برای خودت کسی هستی؟
حالی بسرت میارم که مرغای اسمون ب حالت گریه کنن
ترسیدی؟خب فدا سرم😂
سال نوت مبارک جیگر من
درسته سال رو با تو شروع نکردم ولی خوشحالم که با تو تمومش میکنم و با وجودت قراره سالای زندگیمو بگذرونم🥰️
2.8
عاشقانه شاخ دوستت دارم حقیقت دلتنگی
من سفره هفت سین امسال رو با نماد خاصی در دل بیقرار خودم با همدردی عزیزان داغ دیده پهن کردم..
.
1سر افرازی ملت غیور ایران🇮🇷
2سلامتی امان زمان عج 💐
3سلامتی رهبر عزیزمان 🌱
4سر دادن بانک الله اکبر در روز پیروزی✌️
5سرافکندگی دشمن آمریکایی و صهیونیستی🧌
6سرسبزی و پیشرفت روز افزون برای کشور عزیزمان ایران🌴
7سلامتی و آرزوی خوشبختی برای هموطنام🪻️
2.7
عاشقانه مناسبتی دوستت دارم دلتنگی شب بخیر
عیدتون مبارک💕😊🫶🏻
گرچه امسال با نبود آقامون عیدمون خیلی کمرنگ تره😥🇮🇷
ولی باید خدا رو شکر کرد که از این سال سیاه داریم میگذریم🖤
بدترین اتفاقا توی سال ۱۴۰۴ رقم خورد از جنگ دوازده روزه گرفته تا شهادت رهبر عزیزتر از جانمون💘❤️🩹
اینکه داریم از این سال خارج میشیم واقعا جای شکر داره💛✨
لحظه ی تحویل سال ما رو یادتون نره و برامون دعا کنین🤲🏻🙋🏻♀️
یا علی🌿️
1.8
مذهبی بهار زندگی دلتنگی عید
در آغوشت میگیرم از زیرِ خاکِ سرد و نژند،
با سوگ و ندامتِ تمام روزهایی که کنارَت نبودم؛
تا قیامت از سیاهیِ چشمانت شرمسارم.
تو را به ملائک سپردم،
که عشقت برای زیستن در کنارِ من، زیادی پاک بود نانای من🥲👶🏻💔️
-
غمگین دلتنگی
در آستانهی سال نو، حالوهوای این لحظات یادآور روزگاریست که عید با سادگی و سکوتی دلنشین فرا میرسید؛ روزهایی که گذر زمان آرامتر بود و دلها بیپیرایهتر.
امید که سال پیشِ رو، سهمی از همان آرامش و وقارِ روزهای گذشته را دوباره به ما بازگرداند.
سال نو پیشاپیش مبارک:) ️
2.0
هنری تاریخی عید خاطره دلتنگی
- هر سربازی ، در جیبهایش
در موهایش و لای دکمه های یونیفورمش
زنی را به میدان جنگ ميبرد
امار کشتههایِ جنگ
همیشه غلط بوده است
هر گلوله ، دونفر را از پا در میاورد
سرباز و دختری که در سینهاش میتپد :))))️
3.0
غمگین دلتنگی
چشم من چشم تورا دید ولی دیده نشد!
من همانم که پسندید و پسندیده نشد
یاد لب های تو افتادم و با خود گفتم:
غنچه ای بود که گل کرد ولی چیده نشد..
عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند
سعی کردم که بفهمانم و فهمیده نشد؛️
2.7
غمگین شعر حقیقت خسته دلتنگی
وقتی که زندگی من
هیچ چیز نبود
هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری
دریافتم
باید، باید، باید
دیوانه وار دوست بدارم
کسی را که مثل هیچ کس نیست
فروغ فرخزاد️
1.3
تنهایی دلتنگی
گر ز چشمانت بگويم شعر بیپايان شود🫠
گر ز موهايت بگويم رازِ شب عنوان شود...
گر بگويم از جمالت ماه رسوا میشود!
میرود تا پشت ابری در خفا پنهان شود((:🤍
بودنت نیازمه!
مث خورشید برای زمین!(:🫂☀️♥️️
2.9
عاشقانه دوستت دارم حقیقت دلتنگی