بعضی وقتا دلت میخواد با به اتفاق کوچیک گریه کنی تا خالی ی خالی شی! 🖤️
4.9
#توئیت 🖇♥️
ولی درد دلتنگی رو
فقط جناب #سعدی فهميد
وقتی كه گفت:
" گويی كه نيشی دور از او
در استخوانم میرود ...! "️
ولی درد دلتنگی رو
فقط جناب #سعدی فهميد
وقتی كه گفت:
" گويی كه نيشی دور از او
در استخوانم میرود ...! "️
4.8
-عجیب است حال خوش بر اوست حال غم برما🙂💔️
4.7
- It's strange that he's happy. we're sad.🙂
چه مسئولیت سنگینیه،
که هرشب دل تو با این همه درد
خواب کنی...!
02:42
07/02️
که هرشب دل تو با این همه درد
خواب کنی...!
02:42
07/02️
4.8
amirrish5
Amir mohammad zadeh
Amir mohammad zadeh
مشابه ها
خستهازخندههایغمگین . . ! 😄🖤️
4.6
Tired oF Sad Smiles
باران که ببارد تنها خواهی بود باران که ببارد به یاد آن روزهای اول به خیابانها خواهی رفت باران که ببارد دلتنگ خواهی بود باران که ببارد به یاد کسی میافتی باران که بباردمنتظر خواهی بود ولی او بر نخواهد گشت باران که ببارد تازه پی خواهی برد که او را دوست داشتی باران که ببارد پشیمان خواهی بودباران که ببارد آرزو میکنی که ای کاش هیچ وقت باران نمیبارید باران که بباردمسئله این است بودن یا نبودن.......️
5.0
When it rains, you will be alone. When it rains, you will go to the streets to remember those first days. When it rains, you will miss someone. When it rains, you will wait, but they will not come back. When it rains, you will realize that you loved them. When it rains, you will regret it. When it rains, you will wish that it would never rain. When it rains, the question is to be or not to be.......
وقتی سهم من
از تمام روزهایی که دوستت دارم
نگاه کردن به عکسیست
که نه میخندد
نه می بوسد
و در آغوشش
آرام نمی گیرم،
کجای زندگی زیباست:)؟️
از تمام روزهایی که دوستت دارم
نگاه کردن به عکسیست
که نه میخندد
نه می بوسد
و در آغوشش
آرام نمی گیرم،
کجای زندگی زیباست:)؟️
4.8
نوشته بود برای گوش دادن صدای پرندگان
قفس نخر
درخت بکار🌲️
قفس نخر
درخت بکار🌲️
4.3
To listen to the sound of birds of cage cage
هر دل سنگی یه روزی میشه تنگ
چه کنم من که دلم تنگه همیشه !
لاو:)🖐🏻️
چه کنم من که دلم تنگه همیشه !
لاو:)🖐🏻️
4.8
Every stone heart will be sad one day
What should I do, my heart is always tight!
What should I do, my heart is always tight!
—(••÷ 🎀 𝑒𝓊𝒹𝓃𝒻 🎀 ÷••(—
تا خدا است نا امید حرام است
🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬️
تا خدا است نا امید حرام است
🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬️
4.5
🐻💔 ⓌᶤĎᶰ๔ 👊🐨꧁༒•𝕖Ǘ𝔻nƒ•༒꧂تا خدا است نا امید حرام است
✔🌬🌬🌬
✔🌬🌬🌬
♥️⃟ ɪ ᴡᴀɴɴᴀ ʙᴇ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ
╰──────•◈•───────╯️
4.8
دلم باتو بودن میخواد!
تو در کنارم بودی و هستی ولی افسوس که متعلق به من نیستی همین قدر دردناک ️
5.0
You were and are by my side, but alas, you don't belong to me, you are so painful.
روز بیست و ششم
اما اگر نخواهم
قصهمان به این زودیها به پایان نرسد
چه؟️
اما اگر نخواهم
قصهمان به این زودیها به پایان نرسد
چه؟️
3.6
𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒇 𝒊 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕
𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒕𝒐 𝒆𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚?
𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒕𝒐 𝒆𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚?
- دلتنگی خبر نمیکنه
تو دل هم نمیمونه
یه شب، یهو میون خوشیات میاد سراغت
میکشونتت تو خلوت خودت و اشک میشه
از چشمات می چکه پایین.️
تو دل هم نمیمونه
یه شب، یهو میون خوشیات میاد سراغت
میکشونتت تو خلوت خودت و اشک میشه
از چشمات می چکه پایین.️
4.2
- Longing doesn't tell you It doesn't stay in your heart either One night, suddenly, it comes to you amidst your happiness It drags you into your solitude and tears Drip down from your eyes.
دلتنگی، مفهومی فراتر از غم؛ نوعی نوستالژی شخصی. رو...
و چه بی ذوق جهانی که مَرا با تو ندید
آخرین زِمزِمه اَم را همه شهر شنید
به فَنا رفتم و رفتم که تو را شَرح دهم
منطقی نیست تو باشی و من از دست روم
نزدیک رَقیبانی و میبوسمت از دور
آهندلِ خودشیفتهِ کافِرِ مَغرور
نزدیک رَقیبانی و میبوسمت از دور
دور است که یادی کنی از عاشق مَهجور
نترسم که با دِگَری خو کنی
تو با من چه کردی که با او کنی؟:( ️
آخرین زِمزِمه اَم را همه شهر شنید
به فَنا رفتم و رفتم که تو را شَرح دهم
منطقی نیست تو باشی و من از دست روم
نزدیک رَقیبانی و میبوسمت از دور
آهندلِ خودشیفتهِ کافِرِ مَغرور
نزدیک رَقیبانی و میبوسمت از دور
دور است که یادی کنی از عاشق مَهجور
نترسم که با دِگَری خو کنی
تو با من چه کردی که با او کنی؟:( ️
4.7
Without you---I'm die 🤌🏻🫀🖤⚰🪦
اون کسی که قلبش باهات نیست
جسمش باهات باشه چه فایده ای داره🖤👩🏻🦯✨️️
4.2
او کسین کی قلبی سنن دیرر•••
جسمی اولسا ن فایدا!🙂🖤
جسمی اولسا ن فایدا!🙂🖤
در این شهر بارانی، تنها صدایی که نمیشنوم، صدای قدمهای توست. 🌧️👣️
4.3
در پس این دلتنگی، یادآوری این نکته خالی از لطف نیس...
غم همیشه مهمونِ سکوتِ منه... مهمونی که هیچکی دعوتنامهاش رو دریافت نکرده!💌"*️
4.9
*(Sadness is always a guest in my silence... a party no one received an invite to.)*
یه عمر با حرف های مردم زندگی کردیم 🗣️
بزارید دو روز به حال خودمون باشیم و 🌝
هر طوری میخوایم زندگی کنیم 🌈️
بزارید دو روز به حال خودمون باشیم و 🌝
هر طوری میخوایم زندگی کنیم 🌈️
4.4
لعنت به من که با این همه زخم هنوز دوسِت دارم!:)️
5.0
بعضی آدما مثل شمع هستن : خودشون میسوزن تا برای بقیه روشنایی ایجاد کنند️
4.8
Some people are like candles they burn them selves out to create light for others
یادت میفتـم هنـوزم دلـم میگیـره
ولـی خـب گذشتـم ازش دیگـه نمیتونـه
باکاراش فقط داشتـم میشـدم دیوونـه
الانـم نـرمال نیستـم اینـو خـدا میدونـه
پویاشمس
️
ولـی خـب گذشتـم ازش دیگـه نمیتونـه
باکاراش فقط داشتـم میشـدم دیوونـه
الانـم نـرمال نیستـم اینـو خـدا میدونـه
پویاشمس
️
4.8
Music:Oon nemitoone
Singer:Pooyashams
Singer:Pooyashams
این بیتم باشه برایِ چشم آبیا:
‹دریایِ چشمان قشنگ تو چه زیباست،
جایی که باید دل را به دریا زد همینجاست!›
️
‹دریایِ چشمان قشنگ تو چه زیباست،
جایی که باید دل را به دریا زد همینجاست!›
️
4.9
تنهام، مثلهمونمدادِسفیده،تويِجعبهمدادرنگي!
5.0
🅘'🅜 🅐🅛🅞🅝🅔
LIKE THE WHITE PENCIL IN THE
CASE
« تو رفته ای و من هنوز ادامه میدمت »️
4.5
○━─You are gone and I am still continuing ──⇆
گریه نکن؛
مردم فقط تو فیلما بخاطر عشق میمیرن!
️
گریه نکن؛
مردم فقط تو فیلما بخاطر عشق میمیرن!
️
4.3
.
𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗖𝗥𝗬,
ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴅɪᴇ ғᴏʀ ʟᴏᴠᴇ ᴏɴʟʏ ɪɴ ᴍᴏᴠɪᴇs🖤
𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗖𝗥𝗬,
ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴅɪᴇ ғᴏʀ ʟᴏᴠᴇ ᴏɴʟʏ ɪɴ ᴍᴏᴠɪᴇs🖤
با تیکه های شکسته ات آرامش بساز 💔❤️🩹️
4.5
➖⃟🍂••𝗠𝗮𝗸𝗲 𝗽𝗲𝗮𝗰𝗲 ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜʀ
ʙʀᴏᴋᴇɴ ᴘɪᴇᴄᴇs
ʙʀᴏᴋᴇɴ ᴘɪᴇᴄᴇs
ذائــــــقـــه ام پــیــر شـــده
بیست و یک ســـالگی ام ؛طـــعــــم شصــــــت ســــــالــگـــی دارد️
بیست و یک ســـالگی ام ؛طـــعــــم شصــــــت ســــــالــگـــی دارد️
4.9