عشقت نه سرسری است که از سر به در شود...
️گهگاهی که تو یادم بکنی هم کافیست …
️یه وقتایی احساس میکنم که شکست خوردم ، هیچ امیدی ندارم ، اما با این وجود من تسلیم نمیشم
(((انیمه)))
وقتے نتونن با بقیه جایگزینـت ڪنـن،
شروع به دلتنگ شدن میڪنـن!
⏰Tʜᴇʏ sᴛᴀʀᴛ ᴍɪssɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ғᴀɪʟ ᴛᴏ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ ʏᴏᴜ
تو ماه را
بیشتر از همه دوست میداشتی
و حالا ماه هر شب
تو را به یاد من میآورد
میخواهم فراموشات کنم
اما این ماه
با هیچ دستمالی
از پنجرهها پاک نمیشود!
اشکی که برای شخص دیگهای ریخته میشه
نشونه ضعف نیست؛ نشونه یه قلب پاکه...
‹❤️🩹🩹›𝗧𝗲𝗮𝗿𝘀 𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿
ᴘᴇʀsᴏɴ ᴀʀᴇ ɴᴏᴛ ᴀ sɪɢɴ ᴏғ ᴡᴇᴀᴋɴᴇss.
𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝘀𝗶𝗴𝗻 𝗼𝗳 𝗮 𝗽𝘂𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁.
« زندگے یک دروغ مسخره بود!ツ ».
️━─ 🍌ᴸᴵᶠᴱ ᵂᴬˢ
ᴬ ᴿᴵᴰᴵᶜᵁᴸᴼᵁˢ ᴸᴵᴱ ─── ⇆
حتی اگه همه دنیا هم به من خیره بشن
من بازم نمیتونم چشم از تو بردارم :)
𝑬𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝒎𝒆, 𝑰 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒐𝒇𝒇 ..𝒚𝒐𝒖
بهت عین هوا احتیاج
عین مواد اعتیاد دارم..
«تنها ترین آدم این شهر منم»
️●━─ ⁱ ᵃᵐ ᵗʰᵉ ᵐᵒˢᵗ ᵃˡᵒⁿᵉ ᵖᵉʳˢᵒⁿ ⁱⁿ ᵗʰⁱˢ ᶜⁱᵗʸ ─ ⇆
جایت همیشه در دِل مَن دَرد میکند🌱›️
یه درختم که عاشق تبر شده
با این که میدونه زخمیش میکنی ولی میخاد
تورو بغل کنه🫂
شاید برای این ضربه میخورید
که بیش از حد انتظار دارید...
𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶’𝘳𝘦 𝘩𝘶𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶🖤
.𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩
───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
بدترین درد زخم خوردن از
آدمیه که درداتو براش گفتی!
───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
𝙏𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙨𝙚 𝙥𝙖𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙗𝙮 𝙖
!𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘰
چی بشه دوبارع زنده شی برگردی بهم بگی .....تودنیامی🖤🥀
️که پس از دوری بسیار به یاری برسد ˘˘️
« روحت یه جایی هست
که جسمت اونجا نیست...:) »️
It's about how close you feel in your hearts.
اگر عاشق من نیستے، اگر قراره ترڪم ڪنے، وارد زندگے من نشو..
️do ɴoт coмe ιɴтo мy lιғe, ιғ yoυ’re ɴoт ιɴ love wιтн мe, ιғ yoυ αre ɢoιɴɢ тo leαve..
خیلی دلتنگت شده ام
اما نمی دانم
خیلی را چگونه بنویسم
که خیلی خوانده شود …
درد بی درمان شنیدی؟
حال من یعنی همین
بی تو بودن درد دارد
می زند من را زمین
فریدون مشیری
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
سهراب سپهری
امروز من میتونه فردای تو باشه :)
هیچ کس از سرنوشت خبر نداره . . .
#محمدرضاغفاری
همه میگن حالت خوبه :)؟
اما هیچ کس نمیخواد واقعا بدونه ..
ولی من دیگه هیچ حرفی با مردم این دنیا ندارم
که بخوام تو بیو بگم 🖤 . . !
میدونیـے ڪدومـ آدم از همـہ تنها ترهـ ؟
اونیـ ڪـہ بین کلیـے آدمـ احساسـ دلتنگـے میکنـہ
هعـــ!!! اگـہ اینو میدونستین حالـ ما انقدر خراب نبود☠
گاهی وقتـ ها وانمود میکنیم بیتفاوتیم، در صورتی کهـ قلبمونـ داره آتیش میگیره :)
️