من سقوط کردم همه سکوت کردن...!
️اگه چشماتم فدای آدما کنی آخرش میگن از اول کور بود!
[☹🖤]
دیگه زمونه رسیده به جایی که
رابطه ها شده مثل صندلی بازی،
غافل شی جاتو گرفتن!
هیع بارآن... ببآر من سفر کردھ ای دآرم کھ پشت پآیش آب نریخته ام...❤
️مخام تو بغلم انقد فشارت بدم که جبران بشه دوریمون🖤′
️"مثلا سرتو بزاری رو قلبم صداش میاد!(:
️For example, if you put your head down, my heart will hear it
یجا فروغ فرخزاد میگه:
بی گمان
بُردهای از یاد، آن عهد
که مرا با تو سروکاری بود!
عجیب غمگینه:)
بهترین ها زودتر ميميرند...
️اصلا مگه داریم قشنگتر از داشتنت...! 🥺
️یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر، یارِ فَراموشکارِ مَن..️
دیگه دلم تنگ نمیشه...
••🖤🖇
《تُوهرجایجهانباشی،براتازدورمیمیرم🌍》
️کینه ها را بگذاریم کنار ...
روزی دلمان برای هم تنگ خواهد شد
🙏🖤
یـ؏ روـز؏ خوبـ؏ مـیاد؏؟
️﮼بهم میومدیم مث بارون و سیگار.
️یڪـمـمـ مـݩـۅ ݩَـۅازݜ ڪُـݩ🖤
️شهر بوی دیگر میدهد
نکند تو آمده ایی ...؟!
عزیزحسینی
غِیر از تو کسی را نپَرستم! 🖇🖤
️
ɪ ᴡᴏʀsʜɪᴘ ɴᴏ ᴏɴᴇ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ! - 🖤
"شاید فکر کنی توی مسیر زندگیت تنهاترینی اما من آخر
تموم مسیرهایی که میری با چتر خیسم منتظرت ایستادم."
جئون جونگکوک، 2 مارس 1991
هــر کــس از ایــن دنـیــا چـیـزی بـرمـیـدارد …
من امـا فـقـطـ ؛
دسـتـــ بــرمــیــدارمــ !
ولی اونجا که معین میگه برای تو هوس بود ولی برای من نفس بود این دقیقاً حال و هوای یسری از عشقای امروزیه ...
دوست داشتن کسی که ازت دوره این شکلیه: حسودیم میشه به دوستاش، به مامان باباش، به خواهر برادرش و به هرکسی که میتونه بغلش کنه.
️غم انگیزه
ولی زندگی پر از رفتنای ناگهانیه . . .
احمق تر از تویی که رفتی!
منم که منتظرم برگردی:)
یه روزی تو زندگی هرکس یه نفر میره که بعد از رفتنش بقیه رفتنها رو خیلی راحتتر میشه تحمل کرد؛
به قول رشیدی سمرقندی:
چون بی تو گذشت، بگذرد بی دگران ..
حـــڪایــتـــمـــون شــــده
حـــڪایــــت جِــنـاغ
ﻫــــمــــہ ســــره شــــڪســتــنـــمـــون
شـــــــرط بــــســــتــن انــگـــــار
باران
میراث خانوادگی ما بود
کوچک که بودم
از سقف خانه ی ما میچکید
بزرگ که شدم
از
”چشمانم“
تـــــــــــو که نمی دانی
هر آدمی دل تنگیهای مخصوص خودش را دارد
و تــــــــــــو پنهانی ترین
دلتنگی منی…