وقتی ناراحته اش کردید مثل شاهین پور علی بهش بگید:
«دورِ چشمانِ تو گردم که زِ من غمگینی..»
تو تماما برای منی من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم:
یکی بود هنوزم هست
خدایا همیشه باشد ..
عشق واقعی کسی که
در طول گوش دادن به اهنگا
بهش فکر میکنی...♡
سلامتی دلی که
تنگ میشه اما
چاره ای جز تحمل نداره🙂💔
گر طُ شوی گناه من
توبه نمیکنم ز طُ🤗❤
اگه بهت میگم دلم برات تنگ شده؛
برای این نیست که بدونی
برای اینه که بیای . . . ❤
️
Bil Diye Değil
Gel Diye . . .
دیدی یکیو که دوس داری باهاش قهر میکنی قلب خودته که درد میگیره؟ من اینجوری بهت وصلم، دقیقا برعکس تو.
️شاید اگه کنارم بودی محکم تر از اونی که فکرشو کنی بغلت میکردم.
️هرکسی را
همدم غمها و تنهایی مدان
سایه هم،راه تو میآید
ولی همراه نیست...!
فاصله ها
اجازه میدادن
وقتی قلبهــــــــــــــــــا
به یادهم می تپند
کنارهم باشند......
❤️❤️
️
wish ...
Distances To allow When the heart I remember Be together ......
ترجیح میدم به جای درد و دل حرفام تبدیل به بغض بشه تا اسکرین شات:)
️اما از حق نگذریم حرص دادن کسی کہ دوسش داری قشنگ ترین کار دنیاست ,)
️تو یه جمله مودِمون رو توضیح میده:
«اینها خیال میکنند من دیوانه شده ام!
اما من دیوانه نیستم
فقط دلم خیلی خیلی برایت تنگ است🥺❤️🩹🩹»️
گفتی تا آخر عمرت پیشمی :)چقدر عمرت کوتاه بود !
️چِشماٰنِخیسَترامیبوسَم؛
"ناٰزنین"
دلواٰپسِ"آینده"نباٰش..
اینروزهاٰوشبهاٰمیگٌذَرَدو
میرِسَدروزیکهِ
"درآغوشِهَم"
اَزسرِشوق،"گریهِسردَهیم"♥💭🍷
️
میگه:
گر قیامت قصه باشد من کجا بینم تورا؟
اون ڪـــــــــسے هست
ڪــه از دورتـــرین فاصله
همـیشه بـه فڪـرته️
محبوبم، همین که نزار قبانی میگه:
عقل، عقل من است و فکر تویی
قلب قلبِ من است و نبض تویی ..
❄️
ازماکهگذشت
امااگردرسرتهوایخداحافظیداشتی
ازهمانابتداسلامنکن..
لطفا!
کاش میشید بازم دستاتو بگیرم!♡️
ᴡⁱˢʰ ⁱ ᴄᵒᵘˡᵈ ʜᵒˡᵈ ʏᵒᵘʳ ʜᵃⁿᵈˢ ᴀᵍᵃⁱⁿ!
فقط اسمش اتاق خوابه تا صب توش بیداریم .
️بقول علی اردوان: بایدمی،شایدتم :)
️من شاید واسه ديواری كه خراب كردم تا آخر عمر اشک بريزم، ولی با آجر لق كنار نمیام!
️پدر و مادرت تو رو برای این بزرگ نکردن که ببینن به بقیه التماس میکنی تا دوستت داشته باشن..!
براشون احترام قائل شو!
این روز ها... قلبم سخت درد میکنه... کاش یه لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیه
️یه جوری پرت توام که،
بزار خلاصه کنم چشاتو...
بی تو بی فایده و بی هیجان است جهان مثل یک پنجره که منظره اش دیوار است...!!:
️کاشمیشدلینکبدم؛بیایبغلم❤️!
️