بعد از تو،
برای هیچ کس
مثل تو
و
به اندازه تو
مهم نیستم️
چشم:)
چون بیشترین اشک ها رو تو یه رابطه ای که تموم شده می ریزه️
هر چقدر ندیدنش طولانی تر میشه
تازه میفهمی چقدر عاشقشی ...،،،،!❤(:
مدامم مست میدارد
نسیمِ جعدِ گیسویت...
#حافظ 🌾
فقط اونجایی که داریوش میگه:
من با خیالت دلخوشم،از خواب بیدارم مکن...
خسته از فردایی که خودشو تو دیروز گمکرده!
️عشــق جانَم . . !♡
⟬تُ..∞⟭ نُقطـه ی
شروعِ اتفاقاتِ خوبِ زِندگیمـی🌿🌼
️
در دیاری که در او نیست کسی، یار کسی
کاش یارب که نیفتد به کسی، کار کسی...!
یکی قایمت میکنه تا بقیه ندُزدنت
یکی قایمت میکنه تا بقیه نپَرن
بحث، بحثِ ذاته
لطفا همیشه بمان؛
بعد از تو هیچ میماند از قلبم برای من :)
نگذار عاشق تو اینهمه آشوب شود
سمت تو آمده ام حال دلم خوب شود
مهم نیست فاصله میتونه چقدر دردناک باشه،
نداشتن تو توی زندگیم بدتره.
👩🏻❤️💋👨🏻🥺□~
️
No matter how painful distance can be,
not having you in my life would be worse.
عـین آتــش زیــر خــاکستــر است
گـاهــی فـکـــر میـــکـنـی تــمـــام شـده
امـــا یـــک دفعــه
هــمـه ات را آتــش مـیـــزنـد️
دو مدل آدم نميتونن تو چشات نگاه كنن :
كسی كه داره يه دروغی رو پنهان ميكنه
و كسی كه يه عشقی رو پنهان ميكنه .
ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت جایت در دلم درد میکند،،!!!
️برایم شعر بفرست
حتي شعرهایی که عاشقان دیگرت
برای تو مي گویند...
مي خواهم بدانم
دیگران که دچار تو میشوند
تا کجای شعر پیش میروند
تا کجای عشق
تا کجای جاده ای که من
در انتهای آن ایستاده ام!
#افشین_یدالهی