جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو خودکشی و مرگ / متن کوتاه خودکشی [پیشنهاد ]

2129 پست
بیو خودکشی و مرگ / بیو های کوتاه در مورد خودکشی و مرگ و مردن و تسلیت / متن های کوتاه زیبا خودکشی و مرگ عزیزان
غمگین مرگ خودکشی - جدیدها خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی بلند خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
خُـدایـا از ایـن زَنـدِگــے کِـ بَـرام سـاخـتـے خَـسـتَـم مـیـشــہ تَـمـومِـش کُـنــے؟.️
5.0
یا تو تمومش کن یا خودم تمومش میکنم
غمگین خودکشی

دیوانِه‌بودَنم‌بـهـآنـه‌بود
من‌همان‌عاقِلی‌بودم‌که‌،زنـدگی‌راباخته‌بود🖤️
4.6
غمگین تنهایی خودکشی
تو وصیت نامه ام برا خانوادم نوشتم که
من هر روز تو این زندگی مُردم و شما متوجه نشدید و گریه نکردید پس برای این مرگ هم اشک نریزید.️
5.0
غمگین تنهایی خسته نامردی خودکشی
اگه من بمیرم؛
بعد خونه سکوت میشه..
مثل وقتایی ک خوابم :)
ولی دیگه نمیشه اینبار از خواب بیدارم کنین...
• مامانم بیاد سرقبرم بگه بسه دیگه دختر مگه چقدر میخوابی-️
5.0
غمگین دلتنگی زندگی خودکشی
‍گ‍‌ری‍‌ه ک‍‌ردم گ‍‌ف‍‌ت‍‌ن #اف‍‌‍‍‌س‍‌‌ر‍‌‍دس ، خ‍‌‌ن‍‌دی‍‌د‍‌م گ‍‌ف‍‌ت‍‌ن #ر‍و‍ان‍‌یه ...!


کوشولو:) ️
5.0
غمگین خسته خودکشی
خ‍‌دک‍‌ش‍‌ی‍‌و ‍خ‍‌دا ‍ح‍‌روم ‍ک‍‌رده زن‍‌دگ‍‌ی‍‌و ‍ب‍‌ن‍‌ده‌ه‍‌اش . . !️
5.0
غمگین خسته خودکشی
د‌ِلِ بیچاره بِمیر نازِت خَریدار نَدارهَ👥❤️‍🩹️
4.5
غمگین خودکشی
روزی برسد که در بهترین لحظات زندگیت
خبر آسمانی شدنم را بشنوی️
5.0
غمگین خودکشی
این روزا بیشتر از همیشه میخوابم و هیچ‌کاری نمیکنم ؛)
بیشتر از همیشه ساکتم و بیشتر از همیشه تحت فشارم :)
بیشتر از همیشه از دست آدمای دور و برم ناراحت میشم :)
طبق معمول با هیچکس راجع‌ بهش صحبت نمیکنم :)
بیشتر از همیشه تو خودم میریزم و بیشتر از همیشه از حال و روزم متنفرم! =)️
5.0
غمگین دخترانه خودکشی
↵یِہ‌قَدَم«🐾⃟🖇»••͡
↵یِہ‌اِرتِفاع«🕷⃟🛒»••͡
↵یِہ‌پَرواز«🎱⃟🔗»••͡
↵یِہ‌ثقوط«🎮⃟⚓️»••͡
↵یِہ‌ضَربِہ«🚊⃟🥄»••͡
↵یِہ‌دَرد«🔌⃟📎»••͡
↵یِہ‌لَحظِہ«🦍⃟⚖»••͡
↵یِہ‌مَرگ«➰⃟⛓»••͡
↵تَموم«✖️⃟🕸️
4.5
↵This step «🐾⃟🖇»••͡ ↵This ascent «🕷⃟🛒»••͡ ↵This flight «🎱⃟🔗»••͡ ↵This crash «🎮⃟ ️»••͡ ↵This blow «🚊⃟🥄»••͡ ↵This pain «🔌⃟📎»••͡ ↵This pleasure «🦍⃟⚖»••͡ ↵This death «➰⃟⛓»••͡ ↵To completion «✖️⃟🕸
غمگین دخترانه خسته خودکشی