❄Happy2025❄
️
حال و هوای آخر سال خوبه، جز دلتنگی برای کسایی که دیگه پیش آدم نیستن...
️و انتهای این قصهی سرد و سفید
همیشه سبز خواهد بود
تا رسیدن سال نو ، تنها یک سلام خورشید باقی ست . . .
*هزاران تبریک*
مـیخواهـم عــیـدم را در بـغـل تـو بُگذرانـَم الـبتـه اگـر بیایــی:):
️