شاید ی درس واسه من و بقیه بشع✨️
"خودم: از آدما هیچ توقعی نداشته باش اینجوری روابط واست آسون تره"️
غمِ تو دردِ من و خنده ی تو عیدِ من است
ماه من!
عید مگر خنده ی دلدارت نیست؟
* سال نو مبارک *
#معصومه_صابر
️شاید این عید
به دیدار خودم هم بروم...!!
👤قیصر امین پور
️هميشه عيد كه ميشه ميفهمی كيا نيستن...
* سال نو مبارک *
️نمیدونم چـرا امسـال ایـنـقدر عید نیست هـر سال عـیـد تـر بود ...
️پاییزِ غمگینم، بهارم باش
عیدی نمیخواهم، کنارم باش..
*سال نوت مبارک دلبر*
️سال من وقتی نو میشود
که دست در دستان مهر آیین تو
روی بهاری ترین زاویه لبخندت
تمام زمستان را
به دست فراموشی بسپارم...
* سال نو مبارک دلبر *
️به بعضیام باید گفت :
حالا که دیگه داریم میریم تو سال نو، ذاتتم نو کن :)
رخسارِ خوشِ تو عاشقان را
خوشتر زِ هزار عیدِ نوروز...
* نوروز مبارک *
️عید واقعی از آن کسی است که
پایان سالش را جشن بگیرد
نه آغاز سالی که از آن بی خبر است...
️